Banner Forum Image

Tigi´s EGoTrÅd

Tigi´s EGoTrÅd

Inläggav Tigi » ons apr 27, 2011 22:37

Jahopp, vad skriver man här da :) .

E beräknad till midsommardagen den 25 juni å längtar vääldigt mkt efter bebisen nu!bebisen rör sig varje dag , å nu kan jag se kroppsdelar sticka ut hit å dit :P

denna graviditet har gått sjukt fort vilket jag ioförsej e glad över =) .. Just nu skriver jag c uppsats vilket passar utmärkt då man e gravid kan jag tycka... 1 juni tar jag examen sen ska jag vila i 25 dagar sen ska bebis komma...det e min plan 8) ..låter bra va!?

magen växer å växer å jag har gått upp mkt men inget jag egentligen bryr mig så mkt om..vilket jag kanske borde men men.... har typ gått upp 17 kg redan! å än e det inte över..vet inte varför men min kropp verkar vilja gå upp 1 kg i veckan typ eller nått...brukar inte väga mig dock...förra gången gick jag upp 26 kg men då kunde jag skylla på att det va tvillingar i magen.... va skyller jag på nu? ;) ...

annars ha rmina värden varit bra hittills, ha rinte behövt järntabletter eller nått sånt....ska till mvc imorgon så får väl se då vad som sägs igen....
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Re: Tigi´s EGoTrÅd

Inläggav Kali » ons apr 27, 2011 22:42

wohoo jag är först att skriva i din tråd :D

det låter som en grymt bra plan att ta examen, vila och föda barn sen! hur länge gick du med tvillingarna? tiden ut?
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » tor apr 28, 2011 07:08

Härligt med en till EGO tråd...:-)

Skönt att du mår bra och att du känner att det går fort. Vikten kan man alltid fixa sen...:-)
sprallos

Inläggav Tigi » tor apr 28, 2011 08:18

kali - jaa jag gick ju tiden ut me tjejerna...eller jaa de föddes på dag 39+1 :) . . det kändes dock som om jag gick över tiden då...hade det gått typ 2 dagar till hade de nog satt igång mig....

denna gågnen tror jag bebis kommer komma lite tidigare....vet int evarför jag torr det...men kanske för tat dte känns rätt tungt denna gången....konstigt nog tyngre än förra... eller så minns jag inte riktigt förra gravven ;)
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » tor apr 28, 2011 08:35

Åååh vad roligt att du också startat en tråd Tigi!!! :D

Säger som sprallos, oroa dig inte för vikten, det fixar du sen med lite goa träningspass :)

Vi måste träffas någon dag förresten, var längesen nu!
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav lime95 » tor apr 28, 2011 19:10

Oj, va kul med ännu en EGO-tråd! Ska bli kul att följa din, eftersom vi är ganska lika tidsmässigt. :)
Marcus -92, Emil -95, Eric -09, Maya -11

Bild

Bild[
lime95
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » tor apr 28, 2011 20:24

nelia - jaa det måste vi! jag e rädd att det dock inte blir tidigare än vmb träffen den 13 maj eftersom jag har c uppsats att lämna in innnan dess ;) men men..det e ju inte alls långt kvar nu! :D

lime95 - jaa eller hur, bara några dagar emellan ju =) ..när hade du BF?

idag va jag på mvc iallafall å hela familjen följde med å lyssnade på det lilla livet :) ..tog inga prover förutom blodtryck å det va bra.. 105/60 tror jag dte va..

hon kände på magen å tryckte lite väl hårt tyckte jag ;).. huvudet låg uppåt ännu...eller just då iallafall..jag tror ju att den fortfarande snurrar runt då det verkar va mkt space i min mage :D
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Taweret » tor apr 28, 2011 20:49

Vad roligt med en en egotråd :D Kul att följa med nu på slutet när det händer så mycket.
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » tor apr 28, 2011 20:53

Det är lugnt, jag har nog också fullt upp innan dess också. Eller, hela maj är egentligen rätt bokat med grejer och sen åker ju vi till Portugal 6 juni. Men vi kan ju försöka att ses nåt mer innan jag reser kanske. :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » tor apr 28, 2011 22:00

nelia - vilka veckor komme rdu vara i när ni e i portugal? ...självklart kan vi hinna me en träff innan ni åker =)
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » tor apr 28, 2011 22:16

Vi åker 6 juni - 1 juli och jag går in i vecka 28 när jag kommer hem. Efter det är man ju oförsäkrad så det var därför vi bestämde oss för att åka så tidigt i år.
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » fre apr 29, 2011 08:39

ja ok..jaa och efter det lär du känna dig tung oxå ;) ...hehe eller jag började känna mig rätt tung då iallaafl så det e väl lika bra å komma hem =)
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » fre apr 29, 2011 09:17

Hehe ja precis. Rätt skönt, jag jobbar en månad till nu ungefär, sen semester i juni och sen jobbar jag bara juli och augusti. Går hem 1 september, tänkte minsann lyxa till det lite nu med sista :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tigi » fre apr 29, 2011 20:09

Idag kom vagnen som vi har betsällt! :D ...jag blev glatt överraskad ..den e jättefin tycker jag! beställde en teutonia fun från tyskland..va 1600:- billigare än i sverige och då inkl frakt å shit :)

tänkte jag skulle slänga in en bild på tjocka magen me nu da när man ändå har en egen tråd får man bjuda på de ;)

såhär ser jag ut i v. 31+5
Senast redigerad av Tigi mån maj 16, 2011 08:24, redigerad totalt 1 gång.
Bild

Bild
Tigi
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » fre apr 29, 2011 20:44

Fiiiiina magen!! :D

Teutonia rockar, har själv en som Joel hade och den kommer få användas en gång till nu. :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Nästa

Återgå till Gravid