Banner Forum Image

Testing testing

Fotat och scrappat - spana in och ladda upp!

Inläggav Peach » fre feb 29, 2008 16:25

Den är väldigt bra jag har oxå den oerhört mysigt och inte als påfrestande för axlar och rygg.:D
jag tycker det e jobbigt bara när man tagit ur henne ur den måste man knyta om allt igen och det är så himla mycket tyg!
eller är det bara jag som inte fixat det än ? vet du ngt om det när du väl tagit ur henne ur sjalen kunde du sätta in henne igen eller var du tvungen att knyta om. Jag har bärsele oxå fast får himla ont i axlarna av den :?
BildBild
BildBildBildBild
Användarvisningsbild
Peach
Alltid online
Alltid online

Inläggav Kali » lör mar 01, 2008 00:19

Peach skrev:Den är väldigt bra jag har oxå den oerhört mysigt och inte als påfrestande för axlar och rygg.:D
jag tycker det e jobbigt bara när man tagit ur henne ur den måste man knyta om allt igen och det är så himla mycket tyg!
eller är det bara jag som inte fixat det än ? vet du ngt om det när du väl tagit ur henne ur sjalen kunde du sätta in henne igen eller var du tvungen att knyta om. Jag har bärsele oxå fast får himla ont i axlarna av den :?

Jag kan ibland, ibland inte.... :roll:
men tror jag ofta knyter för löst också, så han hamnar för långt ner. men jag hoppas det blir bättre! en annan sak som jag tycker är lite besvärlig är att det blir jättevarmt om kroppen om jag har på mig nåt annat än linne under men då fryser armarna istället... stora problem! :lol:
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav oOTINDRAOo » lör mar 01, 2008 00:37

Jag har en Ergo bärsele, den är fantastisk. Påminner mycket om sjal på så sätt att den belastar rätt för både bärare och barn. Barnet sitter inte fel med höfter som vissa bärselar och den stöder på höfterna när man bär, precis som en ryggsäck så både bärare och barn orkar långa stunder :) Kan rekomenderas varmt.
BildBild
Användarvisningsbild
oOTINDRAOo
Alltid online
Alltid online

Inläggav oOTINDRAOo » lör mar 01, 2008 00:37

Det finns en sjal som fungerar på samma sätt som Ergon som heter Mei tai tror jag. Den tror jag e väldigt bra med, har dock inte testat själv.
BildBild
Användarvisningsbild
oOTINDRAOo
Alltid online
Alltid online

Inläggav acko » lör mar 01, 2008 09:57

Jag har haft en moby, den var skitbra. Men sen skaffade jag en Ergo, och den hade jag inte överlevt utan :-D
Bild
Användarvisningsbild
acko
Alltid online
Alltid online

Inläggav Peach » lör mar 01, 2008 16:27

Ergo var finnsdem att köpa?
jag fick låna en gammal baby björn av en väninna, använde den just under resan mellan flygen och så för att slippa knyta om flera gånger. Men jag kan lugnt säga att mina axlar ömma de 2 dagar efteråt det var så obekvämt! Korta stunder går hur bra som helst :)
BildBild
BildBildBildBild
Användarvisningsbild
Peach
Alltid online
Alltid online

Inläggav oOTINDRAOo » lör mar 01, 2008 17:08

Peach: Ja BabyBjörn är inte så bra varken för barn eller bärare, konstigt att den e den populäraste på marknaden. Ergon kan beställa på nätet, finns på babybode.se och mammabarn.se :)
BildBild
Användarvisningsbild
oOTINDRAOo
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Foto & scrapbooking