Tårthumlans TÅRTtipsartråd
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Tårthumlans TÅRTtipsartråd
På lördag öppnar min nya blogg. Jag ska tårtblogga för vår lokaltidnings helgbilaga Pralin. I samband med att de firar 5 år så skapar de ett nytt community på nätet med bl a ca 30 bloggare inom tidningens områden - mat, livsstil, inredning mm. Det är visserligen en lokaltidning här i Dalarna, men jag tror fler kan tycka det blir ett kul ställe att hänga. Jag vet inte än hur det hela kommer bli, men håll utkik på lördag! Då lägger jag in webadressen i den här tråden.
Nu är ju jag långt ifrån en tårtexpert, så den här bloggen blir helt klart en utmaning. I den här tråden hoppas jag ni kan hjälpa mig med tankar, tips, funderingar, evenemang osv. Hittar du en inspirerande hemsida? Är det något tårtevent på gång någonstans i landet? Har du en egen tårtblogg, eller känner till någon annans blogg som kan vara värd att tipsa om? Hittat något smaskigt recept? Något speciellt du vill att jag bloggar om?
Kort sagt, jag behöver er hjälp, och kommer behöva löpande framöver. Önska mig lycka till nu, och kika in på lördag! Och just det, bloggen kommer heta "Tårthumlan".
Nu är ju jag långt ifrån en tårtexpert, så den här bloggen blir helt klart en utmaning. I den här tråden hoppas jag ni kan hjälpa mig med tankar, tips, funderingar, evenemang osv. Hittar du en inspirerande hemsida? Är det något tårtevent på gång någonstans i landet? Har du en egen tårtblogg, eller känner till någon annans blogg som kan vara värd att tipsa om? Hittat något smaskigt recept? Något speciellt du vill att jag bloggar om?
Kort sagt, jag behöver er hjälp, och kommer behöva löpande framöver. Önska mig lycka till nu, och kika in på lördag! Och just det, bloggen kommer heta "Tårthumlan".
-

moia - Alltid online

Re: Tårthumlans TÅRTtipsartråd
Jäklarns vad kul för dig! Du kommer att klara det kalasbra.
Självklart ska jag spana in Tårthumlans blogg
Självklart ska jag spana in Tårthumlans blogg
-

Strumpan - Alltid online

Spännande!! Lycka till (fast det tror jag inte ens du behöver) 
Ge oss länken sen så vi får spara!!!
Ge oss länken sen så vi får spara!!!
-

MammaLotta - Alltid online

Kul... Den bloggen ser i alla fall jag fram emot att få läsa...
Lycka till!
Lycka till!
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Tack för uppbackningen! =D Imorgon är det igång! Jag är mest spänd på om jag kommer hinna med att blogga, tss. =) Måste pigga på mig nu från den här dunderförkylningen så att inspirationen börjar flöda.
-

moia - Alltid online

åhh så spännande.. ska kika på den när jg kommer upp till dalarna i påsk
-

ToToRo - Alltid online

Hehe ToToRo, den ligger på näääätet! Dit når man från alla världens ändar. 
Nu har de lagt upp bloggen på hemsidan såg jag! =D Ha inte för stora förväntningar på mig nu bara... Här är adressen:
http://blogg.dt.se/tarthumlan
Nu har de lagt upp bloggen på hemsidan såg jag! =D Ha inte för stora förväntningar på mig nu bara... Här är adressen:
http://blogg.dt.se/tarthumlan
-

moia - Alltid online

sitamoia: vi har alltid stor förväntningar på dig!!!
(och det ska vi väl ha, du är superduktig men tror absolut du kan bli ännu bättre)
-

ToToRo - Alltid online

Ja Cake Boss har jag tänkt på, det ska jag göra framöver. Fast jag måste se några fler avsnitt själv först tror jag, har bara hunnit se två halva. =)
Hm, påsktårtor ja... Undrar om jag ska göra en sådan? Kanske ska ha en liten påsktårtegrej där man kan baka och visa upp sina bilder - är ni med då? =D
Hm, påsktårtor ja... Undrar om jag ska göra en sådan? Kanske ska ha en liten påsktårtegrej där man kan baka och visa upp sina bilder - är ni med då? =D
-

moia - Alltid online

Om jag hinner få ihop en påsktårta. Har en beställning på en födelsedagstårta. Den ska i och för sig ha lite påsktema, så den kan jag ju vara med med. Om den går att visa upp förstås!

-

Redhotwera - Alltid online

17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Bak- och tårttråden