tankarna hinner ifatt..
tankarna hinner ifatt..
Jag ger mig, JAG ÄR OLYCKLIG!!
Jag är så trött på att leva som jag gör.
Ingenting är som det ska.
Så fort jag får chansen att tänka så får ja ångest och känner att panikattackerna närmar sig.
Jag försöker sysselsätta mig hela tiden samtidigt som jag egentligen bara vill ligga och stirra in i väggen.
Jag vill inte bo i karlskoga. Jag vill bo nära mina. Jag vill kunna ha någon vilket jag inte har där borta.
Jag har ingen. Jo Casper.
Jag lever i en Linn och Casper värld. Vi två mot allt och inget.
Jag har det inte bra.
Jag orkar inte förklara allt och jag kommer inte.
Men jag är bara så fruktansvärt olycklig.
Jag är så trött på att leva som jag gör.
Ingenting är som det ska.
Så fort jag får chansen att tänka så får ja ångest och känner att panikattackerna närmar sig.
Jag försöker sysselsätta mig hela tiden samtidigt som jag egentligen bara vill ligga och stirra in i väggen.
Jag vill inte bo i karlskoga. Jag vill bo nära mina. Jag vill kunna ha någon vilket jag inte har där borta.
Jag har ingen. Jo Casper.
Jag lever i en Linn och Casper värld. Vi två mot allt och inget.
Jag har det inte bra.
Jag orkar inte förklara allt och jag kommer inte.
Men jag är bara så fruktansvärt olycklig.
-

miihmeow - Alltid online

Re: tankarna hinner ifatt..
Kramar till dig.
Jag har förstått att du inte mår så bra.
Flytta tillbaka.
Du kan inte må så här. Snart kommer det gå över på lillkillen.
Jag har förstått att du inte mår så bra.
Flytta tillbaka.
Du kan inte må så här. Snart kommer det gå över på lillkillen.
- Fru S.
- Alltid online

Usch vad tråkigt att du mår som du gör.
Förstår att du saknar att ha någon hos dig. Finns det ingen möjlighet att flytta då?
Många kramar till dig!
Många kramar till dig!
-

Nelia - Alltid online

Karln säger bara att han inte vill nu och verkar inte bry sig ett skit om hur jag trivs/mår.
Vi har det inte så vidare bra..
Vi har det inte så vidare bra..
-

miihmeow - Alltid online

Men vad jobbigt att han inte vill lyssna på dig. Du kan ju inte fortsätta att må som du gör. Bor ni väldigt långt bort eller? Kan du inte åka "hem" en helg/vecka så att du får komma iväg lite och träffa dina nära? Det är inte bra att du mår dåligt ju. Tror inte det finns någon som skulle klara sig att bara vara mor och son/dotter. Man behöver andra också.
-

Nelia - Alltid online

Usch, jag förstår dig!! Jag hade inte heller mått bra där. Jag tycker att du ska ta ett ordentligt snack med honom, ett på allvar. Du kommer inte må bättre med tiden, snarare tvärtom och det skadar både för er relation och för Casper. Ta tag i det nu istället.
Du är en glad och sprallig tjej...egentligen. Men man ser på dig att du inte är lycklig nu och det är sånt slöseri med tid och glada dagar. För det är NU Casper är liten, han är det inte fler gånger. Du ska till Stockholm där du kan umgås med folk som får dig att må bra.
Om han inte förstår det så tycker jag att du ska åka ändå, ta en time-out. För du behöver det för att orka fortsätta. Du kommer ju vara hemma ett bra tag till.
Du är en glad och sprallig tjej...egentligen. Men man ser på dig att du inte är lycklig nu och det är sånt slöseri med tid och glada dagar. För det är NU Casper är liten, han är det inte fler gånger. Du ska till Stockholm där du kan umgås med folk som får dig att må bra.
Om han inte förstår det så tycker jag att du ska åka ändå, ta en time-out. För du behöver det för att orka fortsätta. Du kommer ju vara hemma ett bra tag till.
- sprallos
usch vad trist att gubben din inte fattar...
jag säger som dom föregående, kan du inte åka hem till dina föräldrar över en helg/vecka!? det kommer nog att göra dig gott!
massa kramar!!
jag säger som dom föregående, kan du inte åka hem till dina föräldrar över en helg/vecka!? det kommer nog att göra dig gott!
massa kramar!!

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

Jag har varit hos mina föräldrar nu i två veckor. Ska åka tillbaka till karlskoga imorgon. Och jag bara vill verkligen inte!!
Har det så sjukt bra här. Får vara med min familj, mina syskonbarn. Hälsa på min underbara häftigaste farmor! Får träffa mina vänner. Och jag kan hitta på saker. Åka in till stan osv.
I karlskoga försöker jag ta promenader varje dag. Eller jag gör det men jag hittar ingenstans så dom är skit tråkiga. Men får iaf komma ut ur lägenheten..
Har det så sjukt bra här. Får vara med min familj, mina syskonbarn. Hälsa på min underbara häftigaste farmor! Får träffa mina vänner. Och jag kan hitta på saker. Åka in till stan osv.
I karlskoga försöker jag ta promenader varje dag. Eller jag gör det men jag hittar ingenstans så dom är skit tråkiga. Men får iaf komma ut ur lägenheten..
-

miihmeow - Alltid online

det är inget alternativ att flytta dit dina föräldrar bor?
gubben tokvägrar eller?
gubben tokvägrar eller?

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

Asså, när vi började prata om att flytta ihop så sa jag att jag högst bor där i 3 år. Ah sen när jag flyttade dit så misstrivdes jag från dag 1. Och massa tjafs och sen sa han okej vi flyttar då, sen har det blivit bråk om det så säger han nee men vi flyttar då osv osv. Så sist vi bråkade om det var det att vi skulle flytta strax efter Casper hade födts och sen att vi skulle flytta på hösten, dvs nu.
Men när jag häromdagen försökte förklara för honom hur oycklig jag är där borta och hur dåligt jag mår, att jag har svårt att sova osv. Fick jag bara som svar att han inte vill flytta till sthlm nu och att man inte bara kan flytta sådär.
Så sa jag att man kan ju iaf börja leta lägenhet och jobb (speciellt eftersom båda är arbetslösa) men det fick jag inte riktigt något mer svar på än att han inte vill flytta hit just nu.
Jag har dock börjat leta lägenheter och lagt intresse anmälningar på några. Men ligger sjuk långt ner i bostadskön tyvär.
Min pappa tycker att jag gått på en blåsning, och ser helst att jag flyttar hit igen oavsett om min sambo kommer med eller inte.
På ett sätt håller jag med.
Men Casper då? ...
Men när jag häromdagen försökte förklara för honom hur oycklig jag är där borta och hur dåligt jag mår, att jag har svårt att sova osv. Fick jag bara som svar att han inte vill flytta till sthlm nu och att man inte bara kan flytta sådär.
Så sa jag att man kan ju iaf börja leta lägenhet och jobb (speciellt eftersom båda är arbetslösa) men det fick jag inte riktigt något mer svar på än att han inte vill flytta hit just nu.
Jag har dock börjat leta lägenheter och lagt intresse anmälningar på några. Men ligger sjuk långt ner i bostadskön tyvär.
Min pappa tycker att jag gått på en blåsning, och ser helst att jag flyttar hit igen oavsett om min sambo kommer med eller inte.
På ett sätt håller jag med.
Men Casper då? ...
-

miihmeow - Alltid online

Ingen kul situation för dig. Vad händer om du inte flyttar till Stockholm? Du bor kvar och är missnöjd, det tär på förhållandet och det mår inte Casper bra av. Det är alltid svårt att separera och mycket svårare om det är barn inblandat för man måste tänka på barnen också. Men man kan ju inte strunta i hur man själv känner bara för det. Om du flyttar kanske din sambo kommer efter sen. Fortsätt att leta lägenhet och jobb, det skadar ju inte ialla fall. Lycka till!!

-

Redhotwera - Alltid online

Låter inge vidare. Jag tycker som de flesta redan skrivet, att du ska flytta tillbaka med eller utan sambo. Både för din egen och för Caspers skull, han kommer att märka att mamma inte mår bra. En svår och jobbig situation, hoppas att det löser sig för dig. Kram, kram!
-

magda - Alltid online

Förstår hur du känner. Hela min släkt och familj bor i Finland, har ingen här förutom min man, Anton, min mans släkt och 2 vänner plus deras pojkvänner. Men för oss är det ju inte så bara att flytta till Finland och det vill jag inte heller, gillar inte Finland, önskar bara att jag hade nån här.
Men det är verkligen tråkigt att din kille inte tycks bry sig om att du mår dåligt! och att han sagt att ni ska flytta, vilket gett hopp åt dig.. och sen ändrar sig hela tiden.
Kan du inte säga åt honom att du mår så dåligt av att bo där och tänker flytta till Sthlm med eller utan honom.
Men det är verkligen tråkigt att din kille inte tycks bry sig om att du mår dåligt! och att han sagt att ni ska flytta, vilket gett hopp åt dig.. och sen ändrar sig hela tiden.
Kan du inte säga åt honom att du mår så dåligt av att bo där och tänker flytta till Sthlm med eller utan honom.
-

Chobb88 - Alltid online

kan säga så här att innan ja separerade från min sons pappa så tänkte ja likadant som du, på min son! ja tvekade länge men sen fick ja nog å tänkte att ja måste faktiskt tänka på mej med för mår inte ja bra så mår inte heller barnet bra..å märkte sen när vi separerat på min son att han mådde så mkt bättre för ja gjorde ju d..du måste tänka lite på dej sj oxå!!
lycka till..
lycka till..
-

evelina1985a - Alltid online

Återgå till Ångest & depression