tankarna hinner ifatt..
Re: tankarna hinner ifatt..
Usch, hoppas att farmor blir bättre och kryar på sej...
Tycker som alla andra ovanstående inlägg att du ska stanna hela veckan och strunta i dopet, dom förstår säkert nu när din farmor är krasslig och allt.
Lycka till och som sagt så kommer det tyvärr aldrig ett bra tillfälle för såna här saker, man måste bita ihop och få det gjort. Men det klarar du!
Stor kram till dej!
Tycker som alla andra ovanstående inlägg att du ska stanna hela veckan och strunta i dopet, dom förstår säkert nu när din farmor är krasslig och allt.
Lycka till och som sagt så kommer det tyvärr aldrig ett bra tillfälle för såna här saker, man måste bita ihop och få det gjort. Men det klarar du!
Stor kram till dej!
-

soltrollet - Alltid online

Sambon ringde förut.
- Du jag har en lösning på våra problem
-Jaha?
- Dom ska anställa 5 pers på ett snickeri i norge, om jag får det kan ju du bo i sthlm sen kan du komma hit (till karlskoga) varje helg!
- ehm, vi får prata om det sen jag ska precis handla.
Jag vill väl för sjuttsingen inte vara där varje helg. Jag vill väl spendera vissa helger här i sthlm också även fast jag skulle bo i sthlm. Bara för jag bor här betyder det ju inte att jag kan träffa vänner och familj varje vardag.
Ja sen är det ju egentligen inget att tänka på eftersom jag ändå är bestämd över att detta förhållande inte är hälsosamt, oavsett var jag bor...
Men iaf. Visst var det snällt tänkt men lite knasigt också.
Jag har iaf börjat känna mig starkare och starkare nu och mer och mer bestämd.
Det känns bra och lite läskigt.
Jag vet ju att detta kommer bli det svåraste jag har gjort.
Men så länge jag håller mig bestämd och inte fegar ur så ska jag väl ta mig igenom detta.
Jag måste bara komma fram till när jag ska våga.
Och som ni säger, det finns aldrig ett bra tillfälle, så när tillfället ska komma borde jag inte grubbla på utan bara bestämma mig.
HEJA MIG!
(har än så länge haft en bra dag med storasyster och hennes två barn och magen! :} och äntligen har jag skaffat mig ett ica kort, yeey vuxenpoäng till mig!. så jag känner mig faktiskt rätt glad just nu. Utmattad men glad! =})
- Du jag har en lösning på våra problem
-Jaha?
- Dom ska anställa 5 pers på ett snickeri i norge, om jag får det kan ju du bo i sthlm sen kan du komma hit (till karlskoga) varje helg!
- ehm, vi får prata om det sen jag ska precis handla.
Jag vill väl för sjuttsingen inte vara där varje helg. Jag vill väl spendera vissa helger här i sthlm också även fast jag skulle bo i sthlm. Bara för jag bor här betyder det ju inte att jag kan träffa vänner och familj varje vardag.
Ja sen är det ju egentligen inget att tänka på eftersom jag ändå är bestämd över att detta förhållande inte är hälsosamt, oavsett var jag bor...
Men iaf. Visst var det snällt tänkt men lite knasigt också.
Jag har iaf börjat känna mig starkare och starkare nu och mer och mer bestämd.
Det känns bra och lite läskigt.
Jag vet ju att detta kommer bli det svåraste jag har gjort.
Men så länge jag håller mig bestämd och inte fegar ur så ska jag väl ta mig igenom detta.
Jag måste bara komma fram till när jag ska våga.
Och som ni säger, det finns aldrig ett bra tillfälle, så när tillfället ska komma borde jag inte grubbla på utan bara bestämma mig.
HEJA MIG!
(har än så länge haft en bra dag med storasyster och hennes två barn och magen! :} och äntligen har jag skaffat mig ett ica kort, yeey vuxenpoäng till mig!. så jag känner mig faktiskt rätt glad just nu. Utmattad men glad! =})
-

miihmeow - Alltid online

Det verkar som att han kanske vill hitta nån lösning i alla fall. Även om det inte är riktigt det du vill. Men han kanske inte är omöjlig att tala med i alla fall.
Heja dig! Ica-kort, inte illa
Heja dig! Ica-kort, inte illa

-

Redhotwera - Alltid online

Men vilka härliga föräldrar du verkar ha
Blir faktiskt avis, tänk att tom ha en pappa som man kan prata med! Och få stöd av! Med sånt påbrå är/blir du nog en superförälder själv.
Lycka till med allt för övrigt!
Lycka till med allt för övrigt!
-

Tyka - Alltid online

Återgå till Ångest & depression