Tack snälla......
25 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Haha, jag tror man kommer få mycket skoj åt allt tokigt de säger! Skulle lämna Kelvin på dagis härom dagen. Vi gick in och skulle hämta vantar och där står en fröken och klär på en annan kille. Hon säger -David har kissat på toaletten. Varpå Kelvin klappar honom på axeln och säger "ätte ba killen, tor kille" (= jätte bra killen, stor kille)
Inte en tanke på att han själv kanske borde testa det där med toan. Jaja... d kommer väl 
- CarroHaak
- Alltid online

CarroHaak skrev:Haha, jag tror man kommer få mycket skoj åt allt tokigt de säger! Skulle lämna Kelvin på dagis härom dagen. Vi gick in och skulle hämta vantar och där står en fröken och klär på en annan kille. Hon säger -David har kissat på toaletten. Varpå Kelvin klappar honom på axeln och säger "ätte ba killen, tor kille" (= jätte bra killen, stor kille)Inte en tanke på att han själv kanske borde testa det där med toan. Jaja... d kommer väl
-

Xena66 - Alltid online

Tänk vad underbart gulliga de är med sina "kommentarer
När jennifer var och handlade mat med sin pappa häromveckan och det stod en frqamför i kö när det kom till kassan börjat hon ropa Flytta på dej! FLYTTA PÅ DEJ! FLYYYYYYTTAAA PÅ DEEEEEJ!!!!!!!
-

acko - Alltid online

Vet ni - gör som jag, skriv ner allt det roliga i en fin skrivbok! Jag har gjort det till och från med saker som Jesper har sagt och det är SÅÅÅÅÅÅ kul att ha kvar! Man tror att man ska komma ihåg, men det är omöjligt att komma ihåg allt. Det är superskoj både för en själv och barnet självt, när han eller hon har blivit lite större, att läsa alla tokigheter. Jag önskar att jag hade varit bättre på att skriva ner, men vi har en hel del.
En hysteriskt kul grej Jesper sa när han var runt 2½ var detta:
Som alla föräldrar (tror jag) tycker jag också det är rätt skönt när väldigt högljudda leksaker tystnar - typ när batterierna tar slut (eller plockas ur när gullungen sover eller nåt
). Att skylla på att batterierna är slut har i alla fall jag haft som en vanlig ursäkt till att den där tjutande brandbilen slutat låta, eller att den spelande leksakstelefonen helt plötsligt inte ringer längre...
En dag talar Jesper högtidligt om att nu ska han minsann släppa en fjärt. Han trycker på, men ingenting händer.
"Kommer det ingen fis?" undrar jag.
"Nää... ingen pjutt ida'.... battejiet e slut."

En hysteriskt kul grej Jesper sa när han var runt 2½ var detta:
Som alla föräldrar (tror jag) tycker jag också det är rätt skönt när väldigt högljudda leksaker tystnar - typ när batterierna tar slut (eller plockas ur när gullungen sover eller nåt
En dag talar Jesper högtidligt om att nu ska han minsann släppa en fjärt. Han trycker på, men ingenting händer.
"Kommer det ingen fis?" undrar jag.
"Nää... ingen pjutt ida'.... battejiet e slut."
-

HelenaS - Alltid online

-

ashe2 - Alltid online

CarroHaak skrev:Haha, jag tror man kommer få mycket skoj åt allt tokigt de säger! Skulle lämna Kelvin på dagis härom dagen. Vi gick in och skulle hämta vantar och där står en fröken och klär på en annan kille. Hon säger -David har kissat på toaletten. Varpå Kelvin klappar honom på axeln och säger "ätte ba killen, tor kille" (= jätte bra killen, stor kille)Inte en tanke på att han själv kanske borde testa det där med toan. Jaja... d kommer väl
Hahaha, bäst idag!
-

fumlan - Alltid online

25 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2