Syskonvagnar!
25 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Syskonvagnar!
Har ni köpt syskonvagnar??
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Det är ju det man känner.... Vill inte lägga flera tusen på en vagn som bara är överflödig.... Jobbigt. tror jag väntar med att köpa syskonvagn tills jag känner att det behövs!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Jag ska köpa syskonvagn till Elias och bebisen. Men det skiljer bara 18 månader på dem så Elias är lite för liten att bara ha ståbräda.
- Linda 1980
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Jag rekomenderar att du köper en syskon vagn! om du tycker om att kunna åka och handla eller vill ut och gå själv med barnen! min man ville inte ha någon syskon vagn men när Jesper väl va född så blev det det så att jag kunde göra nått själv med barnen tex ut och gå.
- Mamma Petra
- Nykomling

JAg köpte en fin emmaljunga syskonvagn till mina vildingar. Tyvärr så tyckte nån mer om min vang så den är ett minne blott. Hade jnappt använt den heller luktade ny fortfarande. Så nu fick jag köpa en carena enklare tvillingvagn för o ta mig ut, samt så att den så kallade dagmamman nu får ha den efter som jag från och med onsdag inte kommer kunna ta hand om barnen själv
Ska opereras då.
-

Zussa - Alltid online

Morsan skrev:JAg köpte en fin emmaljunga syskonvagn till mina vildingar. Tyvärr så tyckte nån mer om min vang så den är ett minne blott. Hade jnappt använt den heller luktade ny fortfarande. Så nu fick jag köpa en carena enklare tvillingvagn för o ta mig ut, samt så att den så kallade dagmamman nu får ha den efter som jag från och med onsdag inte kommer kunna ta hand om barnen självSka opereras då.
Att folk inte kan respektera andras egendom, man blir ju så förbannad och kränkt när någon simpel typ tycker att de har rätt att stjäla saker.
-

fumlan - Alltid online

Varför ska du opereras?
Man blir ju så trött!! Varför måste folk sno??? Hade ni ingen försäkring?
Man blir ju så trött!! Varför måste folk sno??? Hade ni ingen försäkring?
-

Stina - Admin
- ZandraSanna
urban jungke är nog den smalaste vagnen som finns. Teutonias team är oxå väldigt fin! Vet inte hur mycket större den är.

-

Stina - Admin
25 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar