Banner Forum Image

Syskonvagn!

Diskutera fakta och råd kring barnsäkerhet, barnvagnar, bärsjalar och bilbarnstolar

Syskonvagn!

Inläggav Tyka » ons jun 18, 2008 22:08

Tjoho! Köpte en ny vagn i kväll! Eller ja, en begagnad, men ändå :)

Va ute i riktigt god tid nu :oops: men det känns kul att bli påmind om att det faktiskt kommer hit en till bebis! Hinner inte tänka på det så mycket med en 1-årig Plupp som stimmar omkring hela dagarna :wink:
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Tyka
Alltid online
Alltid online

Re: Syskonvagn!

Inläggav sandraa86 » ons jun 18, 2008 22:13

åh tycker det är så kul att köpa vagn :D
vad vart det för någon då?
Bild
Bild
Användarvisningsbild
sandraa86
Alltid online
Alltid online

Inläggav TeodorsMamma » tor jun 19, 2008 08:18

Äsch vaddå tidigt jag köpte vagn när jag var i 17:e veckan... :oops: tillsammans med kläder, bilbarnstol och skötväska... inga leksaker dock, där gick min gräns ;)
Så kul för dig! Alltid roligt att köpa saker som påminner om att man ska få en knodd!
TeodorsMamma

Inläggav Jenima » tor jun 19, 2008 09:15

Va roligt! Jag tittar oxå efter en syskonvagn, gubben min tycker att vi inte behöver en syskonvagn för att Max kan ju gå när han är 1,8 år..nej säger jag...möjligtvis till och från bilen men inte mer! Vad är det för nån du hittat? jag skall oxå köpa begagnat...tycker det är hutlösa priser på nya vagnar sen sjunker dom jättemkt i andra handsvärde fasten dom kan vara som nya!

Jag funderar på den här http://www.blocket.se/vi/16754299.htm?ca=15_s

Du har ingen bild på din?
Jenima

Inläggav Mickis » tor jun 19, 2008 09:15

Det är såå roligt med vagnar! Jag kan bara inte låta bli att kolla utbudet på blocket..fast jag har en vagn jag är mycket nöjd med.
Vad har du köpt för någon?
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
Mickis
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tyka » tor jun 19, 2008 16:47

Jenima skrev:Va roligt! Jag tittar oxå efter en syskonvagn, gubben min tycker att vi inte behöver en syskonvagn för att Max kan ju gå när han är 1,8 år..nej säger jag...möjligtvis till och från bilen men inte mer! Vad är det för nån du hittat? jag skall oxå köpa begagnat...tycker det är hutlösa priser på nya vagnar sen sjunker dom jättemkt i andra handsvärde fasten dom kan vara som nya!

Jag funderar på den här http://www.blocket.se/vi/16754299.htm?ca=15_s

Du har ingen bild på din?

Såklart ni måste ha en syskonvagn! Även om storebror KAN gå så betyder inte det att han ORKAR. Tänk en dag på stan. Eller en promenad. Själv kanske man vill knata på lite fortare också, bli av med magen och sådär, hehe.
Den där vagnen ser ju så gott som ny ut! Jättefräsch!

För oss blev det en Urban Jungle, svart. Det syns att den är begagnad men allt verkar gå att tvätta (det hade inte säljaren gjort, konstigt nog).
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Tyka
Alltid online
Alltid online

Inläggav Tyka » tor jun 19, 2008 16:49

Härlig känsla med svängbara hjul förresten :D
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Tyka
Alltid online
Alltid online

Inläggav Jenima » tor jun 19, 2008 19:57

Ja den är bra fin, fast jag menade typ den sorten :) Ska allt vänta lite innan man köper in en vagn...men det är så många som säljer syskonvagnar så jag är inte orolig att dom tar slut :)
Jenima

Inläggav Tyka » sön jun 22, 2008 21:53

Nä, det finns en hel del ju!
Man har väl i allmänhet inte syskonvagnen så länge (om man inte har tvillingar förstås), det verkar vara en jäkla omsättning på andrahandsmarknaden :)
Och kul att kolla runt är det också :D
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Tyka
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar