SVARA PÅ MIN ENKÄT, SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 inlägg • Sida 1 av 1
SVARA PÅ MIN ENKÄT, SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi är elever på Kungliga Tekniska Högskolan och konstruerar lösningar för att hjälpa föräldrar att ta hand om sina barn dygnet runt. Vi skulle uppskatta om du tar ett par minuter och svarar på vara frågor. Det skulle hjälpa oss mycket! Tack
http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurv ... 5a9w830254
http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurv ... 5a9w830254
Senast redigerad av annore lör nov 06, 2010 23:12, redigerad totalt 1 gång.
- annore
- Nykomling

Re: SVARA PÅ MIN ENKÄT, SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Måste bara få kommentera - det fanns bara en fråga och den handlade bara om pengar. Jag tror inte pengar är avgörande - inte för att det är min sak. Men jag tycker nog att - om det nu är en produkt ni funderar på att konstruera - får vara lite mer specifika. Jag vill inte ha en produkt där jag konstant kan övervaka mitt barn. Det skulle göra mig supernojig. Detta kanske handlar om barn med någon form av sjukdom som behöver dygnet runt övervakning men återigen - för lite information för att kunna svara "rätt" på enkäten.
- Trötta mamman
- Alltid online

Jag håller med trötta mamman om att enkäten är knepigt utformad då den enbart består av en fråga som inte förklarar mer om produkten.
Jag skulle vilja veta om ni fått er enkät godkänd av er lärare innan ni lagt ut den samt om ni funderat igenom vad den ger er för svar?
Har man barn som är friska så behöver man inga särskilda apparater för att mäta av barnets "funktioner" och om man har ett för tidigt fött barn eller att det har något problem som behöver mätas får man oftast låna eller hyra utrustning på sjukhuset.
(Jag har själv gjort ett antal enkäter och arbeten så det är därför jag ställer dessa frågor till er. Jag tror nämligen inte att ni kommer få dom svar ni vill ha såsom ni utformat er endaste fråga)
Jag skulle vilja veta om ni fått er enkät godkänd av er lärare innan ni lagt ut den samt om ni funderat igenom vad den ger er för svar?
Har man barn som är friska så behöver man inga särskilda apparater för att mäta av barnets "funktioner" och om man har ett för tidigt fött barn eller att det har något problem som behöver mätas får man oftast låna eller hyra utrustning på sjukhuset.
(Jag har själv gjort ett antal enkäter och arbeten så det är därför jag ställer dessa frågor till er. Jag tror nämligen inte att ni kommer få dom svar ni vill ha såsom ni utformat er endaste fråga)
- Taweret
- Alltid online

va detta ett skämt eller? haha håller med ovanstående...
- Tigi
- Alltid online

Om man behöver veta alla de uppgifter, dygnet runt, är antagligen barnet så pass sjukt att det övervakas konstant på sjukhus eller liknande.

-

Redhotwera - Alltid online

Bra att ni kommer med era synpunkter på denna enkät som lagts ut av några elever på KTH! Då ni tyckt till om den ville jag inte radera hela tråden (annars tar vi alltid bort inlägg som dessa då de inte kommer från oss) då era synpunkter är viktiga och visar på att det inte alltid är uppskattat att lägga in en enkät på det här viset!

Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Usch, nu får jag lite dåligt samvete eftersom de här personerna la in sin enkät strax efter att jag gjorde ett liknande inlägg. Som jag skrev i det inlägget är jag medveten om att det är okonventionellt så jag tar risken att folk blir irriterade på mig. Jag vill dock vara väldigt tydlig med att min enkät är mycket seriös och bygger på dels min egen forskning och dels andras forskning och ska användas i forskningssyfte endast.
- Aurora
- Alltid online

7 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling