Svara på min enkät - SNÄLLA!
11 inlägg • Sida 1 av 1
Svara på min enkät - SNÄLLA!
Okej, jag vet att det här kanske är lite okonventionellt, men jag är lite desperat! Jag håller på med en undersökning och skulle verkligen behöva folk som svarar på en superkort enkät (tar ca 3 min). Helt anonym förstås! Jag är jättetacksam om ni vill ta några minuter av ert liv och hjälpa mig med det här. Det är bara att klicka på länken nedan:
http://www.neda-k.com/attityd.html
Om nån undrar något får ni gärna kontakta mig: emba9665@gmail.com
Hälsningar,
Emma
http://www.neda-k.com/attityd.html
Om nån undrar något får ni gärna kontakta mig: emba9665@gmail.com
Hälsningar,
Emma
- Aurora
- Alltid online

Re: Svara på min enkät - SNÄLLA!
Kan du berätta lite mer om varför du gör undersökning? Är den en del i en utbildning i så fall vilken? I vilken delkurs i så fall. Så att jag/vi har lite bakgrund om vi vill svara.
Jag har nämligen varit inne och sett den och kan tänka mig att svara men jag vill veta syftet med den först
Jag har nämligen varit inne och sett den och kan tänka mig att svara men jag vill veta syftet med den först
- Taweret
- Alltid online

Taweret, jag kan inte berätta allt innan, men jag berättar gärna syftet efteråt. Den är ju också helt anonym. Det är eventuellt till en del av min avhandling i socialpsykologi, Stockholms universitet. Lite beroende på om jag får de resultat jag hoppas på, men om inte i avhandlingen så efteråt. Så mycket kan jag säga. Så det är inget flum 
- Aurora
- Alltid online

Jag funderade också på vad syftet är och vad det används till. Visst det är anonymt men om det handlar om att kartlägga folks tankar och åsikter på vmb är jag inte intresserad av att svara.

-

Redhotwera - Alltid online

Aurora det svarat räcker. Jag förstår att du inte kan säga för mycket men nu berättar du ju iaf att det är för en avhandling och i vilket ämne. Så nu kan jag tänka på saken tills imorgon 
- Taweret
- Alltid online

Redhotwera; nej det handlar inte om er! Jag har postat den här enkäten på min facebook, till studentgrupper på min institution, och skickat till mitt fotbollslag! Det är en viktig poäng, så det är bra att du tog upp det. Jag behöver ca 100 deltagare, och jag räknar bara med att få 5-10 stycken här (vilka jag förstås inte kan urskilja).
Men jag tycker inte du ska delta om du känner tvivel, det är alltid upp till varje person att själv bestämma, men jag ville bara klargöra att det inte handlar om er som är aktiva användare här.
Men jag tycker inte du ska delta om du känner tvivel, det är alltid upp till varje person att själv bestämma, men jag ville bara klargöra att det inte handlar om er som är aktiva användare här.
- Aurora
- Alltid online

Glömde att klargöra vad det insamlade materialet används till. Det ska som sagt ingå i min avhandling om resultatet blir det förväntade, och i så fall som ett delexperiment i en forskningsrapport om attityder.
- Aurora
- Alltid online

Shoegal och Sprallos; jag kan inte svara på det just nu eftersom det kan få konsekvenser för hur man svarar på enkäten, men jag har uppmärksammat frågan och återkommer när jag fått in tillräckligt många svar.
- Aurora
- Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1