Banner Forum Image

Sulky buggy eller paraply?

Diskutera fakta och råd kring barnsäkerhet, barnvagnar, bärsjalar och bilbarnstolar

Sulky buggy eller paraply?

Inläggav Peach » ons maj 07, 2008 16:54

Hej
Nu undrar jag lite hur många utav er har en extra sulky utöver er sittvagn, ni köpte tillsammans med barnvagnen liggdel+sittdel.
Vad har ni för någon? Ge mig gärna rekommendationer på vilken ni har trvist bäst med.Och vilka ni inte alls var nöjda med.:D
Jag har sittvagn men det finns ingen chans den får plats i min lilla bil. Jag behöver någon smidigt och som tar lite plats i bilen.Behöver nämligen en nu när jag kommer hem och tänker gå och köpa en direkt...;) Med liggläge, vore praktiskt!

Så sulky buggy eller paraply? för och nackdelar uppskattas :D:D

Den jag har nu här är en buggy ganska söt , men alldeles för plastig enligt pig tycker den har blivit helt sned i handtaget och hjulen går lite som de vill själva hehe :lol: :roll:
BildBild
BildBildBildBild
Användarvisningsbild
Peach
Alltid online
Alltid online

Re: Sulky buggy eller paraply?

Inläggav lizzzie » ons maj 07, 2008 18:53

Vi köpte nyligen en en Babytravel Buggy Lux eller Lyx kommer inte ihåg exakt vad den heter (inköpt hos babyproffsen) just för att jag tröttnat på att släpa mina tunga BRIO vagn i och ur bilen när jag bara ska iväg på kortare turer. Har inte hunnit använda den så mycket men är hittills nöjd och den har 5 lägen (bl.a fullt ryggläge). Sufflet och sele.

Skulle ladda upp en bild, men det gick visst inte...
http://bergerud.blogg.se

Bild

BildBild

bergerud.blogg.se
Användarvisningsbild
lizzzie
Alltid online
Alltid online

Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar