STULNA BILDER!
24 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
STULNA BILDER!
Jag satt och googlade på mitt alias som jag har på nästan alla sighter där jag är medlem...+ något gammalt jag haft och så...
och då kommer det upp massa bilder på Max på sidor som har andra syften än det jag hade tänkt mig! blev så arg att jag raderade massa konton jag hft så nu har jag i stort s'tt bara vimedbarn och minbebis kvar... jag hade filmer på youtube där max klättrar upp i en stol och tar nappen och stoppar in den i munnen.... på en sida så visar dom dessa som bebisens utveckling steg för steg!!! inget jag gett tillåtelse till men längst ner stod det att ägarna till filmerna har copywright till dem...så då får dom tydligen göra så...
sen kom jag in på en sida som var spärrad av polisen!! vill inte ens veta vad det var för sida som mina bilder var kopplade till!
och sen en annan film på youtube där jag hade skrivit "mjuk" bla då kom jag till en kinenisk porrsida!!
usch att allt skall få va tillåtet på nätet...
och då kommer det upp massa bilder på Max på sidor som har andra syften än det jag hade tänkt mig! blev så arg att jag raderade massa konton jag hft så nu har jag i stort s'tt bara vimedbarn och minbebis kvar... jag hade filmer på youtube där max klättrar upp i en stol och tar nappen och stoppar in den i munnen.... på en sida så visar dom dessa som bebisens utveckling steg för steg!!! inget jag gett tillåtelse till men längst ner stod det att ägarna till filmerna har copywright till dem...så då får dom tydligen göra så...
sen kom jag in på en sida som var spärrad av polisen!! vill inte ens veta vad det var för sida som mina bilder var kopplade till!
och sen en annan film på youtube där jag hade skrivit "mjuk" bla då kom jag till en kinenisk porrsida!!
usch att allt skall få va tillåtet på nätet...
- Jenima
Re: STULNA BILDER!
fy vad hemskt , vad rädd man blir, det får en till att tänka efter innan man lägger ut några bilder på sina små kära.
-

zettan - Alltid online

Nej fy vad äckligt!
Ja, det är ju en stor nackdel med internet; man har ingen aning om vem som kollar på och läser det man lägger upp...
Ja, det är ju en stor nackdel med internet; man har ingen aning om vem som kollar på och läser det man lägger upp...
- shoegal
- Alltid online

Detta är den största anledningen till att jag inte lägger upp bilder på nätet utan lösenord....
Fy vad läskigt.
Fy vad läskigt.
- Fru S.
- Alltid online

Men usch vad otäckt!
Ja, jag är kluven vad gäller att lägga upp bilder och filmer. Det är ju så roligt att dela med sig, men jag hade inte velat att någon annan råkar lägga vantarna på dem. 
-

Nelia - Alltid online

ja verkligen jobbigt...nu får man tänka sig för jättemkt mer än vad man gjort innan...jag har ju massa bilder ute som jag kanske inte kommer ihåg...ja usch får tänka två steg!
- Jenima
uschanemej... även om man vet om att det kan ske så känns det väldigt kymigt!
-

ulrica42 - Alltid online

Sjukt. Jag lägger aldrig ut nakenbilder på Amanda, men det verkar ju som att man inte är "säker" för det...
- angee
- Alltid online

Men usch vad otäckt, jag sökte på Joel på Google och kom till två andra "videosajter" som länkat till alla mina videor på YouTube. Det verkar som att många nya sajter gör så, att de länkar på det viset. Jag har mailat Security på YouTube nu och frågat vad de kan göra åt saken. Jag hittade även på inställningar på YouTube att man kan kryssa i en ruta där det inte går för andra att länka till dina videos. Jag hoppas att detta ska lösa sig men väntar även på svar från YouTube. Funkar det inte när jag söker nästa gång, att jag ändå hittar filmer på Joel, så raderar jag nog tyvärr alla filmer. Det är synd för jag vill ju att mina vänner och släktingar ska kunna titta på honom på YouTube men va fasen, jag vill ju inte hitta honom på en sida där de har massa porr-reklam heller!!! 
-

Nelia - Alltid online

Jag håller med de övriga! Verkligen läskigt!

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Broderibruden - Alltid online

24 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2