STULNA BILDER!
24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: STULNA BILDER!
Fy fan vad vidrigt,det visar ju att man är sjuk i huvudet när man gör så enligt min mening.
-

Xena66 - Alltid online

jag hittade mina bilder på lite lustiga sidor jag med för ett tag sedan, jag blev jätte rädd. så nu har jag inte lagt ut bilder, och tagit bort bilder förrutom härinne..
- ZandraSanna
Det är därför jag inte lägger upp en enda bild på internet på min bebis... Jag är livrädd att de ska komma i orätta händer... Usch vad hemskt!
- ladyis
- Alltid online

Ja detta är verkligen skrämmande..precis som Nelia så hittade jag med länkade sidor till youtube..på mindre trevliga sighter...men som sagt nu är alla borttagna..tråkigt att man inte skall kunna ha dom där för vänner och familjs skull..
jag har idag bara bilder på familjeliv...där jag har en fet vattenstämpel i mitten på alla bilder + att jag bara ger tillåtelse till inloggade användare att se dom, så där kan dom inte snos eller länkas till!
jag har idag bara bilder på familjeliv...där jag har en fet vattenstämpel i mitten på alla bilder + att jag bara ger tillåtelse till inloggade användare att se dom, så där kan dom inte snos eller länkas till!
- Jenima
detta är anledningen till att jag inte lägger upp bilder på oss.... vilket jag annars gärna hade gjort jag vill ju kunna visa er och andra vänner hur vi har det.... men det känns inte säkert..... vad fruktansvärt att hitta en sida som var stängd av polisen...
det har ju varit diskussioner här om hur man skall kunna göra sidan säkrare, är det någon som hört från Stina om det är något arbete på g eller är det nerlagt....
det där som dom har på familjeliv med att kräva inloggade (som Jenima skrev om) kanske skulle kunna fungera här?
det har ju varit diskussioner här om hur man skall kunna göra sidan säkrare, är det någon som hört från Stina om det är något arbete på g eller är det nerlagt....
det där som dom har på familjeliv med att kräva inloggade (som Jenima skrev om) kanske skulle kunna fungera här?
- Lollo_80
- Alltid online

Ja innan dom ändrade till detta forumet så kunde man inte se bilderna i trådarna eller på krypinen...utan att vara inloggad då...men nu kan man dt tyvär... Sen vet jag att jag har varit inne på en sida där jag försökte att "sno" en bild (bilden var inte på nån människa utan på en tatuering) och när jag högerklickade på bilden så kom en stopskylt upp där det stog att jag inte hade tillstånd att kopiera denna bild! så vist går dt att hindra..bara man vet hur...
- Jenima
24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2