Strama åt huden?!
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Strama åt huden?!
Hi girls! Har någon tips eller går de ens o strama åt huden utan kirurgiskt ingrepp? Det jag syftar på är såklart magen.. Min vill inte riktigt bli som jag vill
förstår att de inte kan bli som innan barnen men.. Jag har dessutom gått ner ganska mycket i vikt de senaste efter graviditeterna låg jag på ca 85 kg och nu har jag gått
Ner till 64. Jag är 175 lång så de är väl eg ganska lagom tror jag men känner mig aldrig nöjd? Mitt mål va 70 efter de va ja inte nöjd utan sa 65 nu va ja inte heller nöjd så satsar på 60.. I mitt huvud kommer kroppen bli snygg om jag går ner mer men egentligen vet jag ju att de inte e så eftersom graviditeten förändrar saker som inte har med vikt att göra.. Men de som mest stör mig är alltså huden på magen, hur ser era magar ut? Jag kan lägga upp kort ikväll.. OBS jag är
Väl medveten om att jag fått två underbara barn o de e värt allt o ja skulle aldrig vilja ändra de eller så! Och självklart är de värt de..
Ner till 64. Jag är 175 lång så de är väl eg ganska lagom tror jag men känner mig aldrig nöjd? Mitt mål va 70 efter de va ja inte nöjd utan sa 65 nu va ja inte heller nöjd så satsar på 60.. I mitt huvud kommer kroppen bli snygg om jag går ner mer men egentligen vet jag ju att de inte e så eftersom graviditeten förändrar saker som inte har med vikt att göra.. Men de som mest stör mig är alltså huden på magen, hur ser era magar ut? Jag kan lägga upp kort ikväll.. OBS jag är
Väl medveten om att jag fått två underbara barn o de e värt allt o ja skulle aldrig vilja ändra de eller så! Och självklart är de värt de..
- hellokitty
- Alltid online

Re: Strama åt huden?!
nu somna kidsen en sväng så jag passar på o slänga in ett kort iaf..
sen så har jag absolut övervägt kirurgi men de ko star ju näramre 40 tusen känns inte så´kul när man kan göra så otroligt mycket annat med pengarna samt så "ska" jag ju ha fler barn så då känns de lite onödigt!
sen så har jag absolut övervägt kirurgi men de ko star ju näramre 40 tusen känns inte så´kul när man kan göra så otroligt mycket annat med pengarna samt så "ska" jag ju ha fler barn så då känns de lite onödigt!
- Bilagor
-
- IMG_1725.JPG (54.44 KB) Visad 394 gånger
- hellokitty
- Alltid online

oj vad fel jag läste läste det som strama åt hunden
har inga bra tips men hoppas att du hittar en billigare å bra sätt så du slipper operation
har inga bra tips men hoppas att du hittar en billigare å bra sätt så du slipper operation
-

zettan - Alltid online

Som jag ser det på fotot tror jag tyvärr inte att det går att banta bort ditt "problem"! Det ser ut som (missförstå mig inte nu) överflödig hud! Det är jätte vanligt när man varit gravid på "äldre dar" (vet inte din ålder...), varit gravid många gånger eller om man varit väldigt kraftig och bantat ner sig mycket!! 

ma 30/10-10
mf 23/7-11
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Lillan08 - Alltid online

Nej jag vet att det inte går att banta bort tänkte om nån kände till nån magisk kräm typ som kunde hjälpa lite 
- hellokitty
- Alltid online

Hud kan ta upp till 2½ år på sig att dra ihop sig...så ha tålamod..
Men jag vill minnas att någon här testade en kräm som såg ut att funka bra...har dock inte sett till henne här på ett tag. Har för mig att hon heter Malin, men minns inte vad hennes nickname var...tror det är "LillaMalin".
Men jag vill minnas att någon här testade en kräm som såg ut att funka bra...har dock inte sett till henne här på ett tag. Har för mig att hon heter Malin, men minns inte vad hennes nickname var...tror det är "LillaMalin".
- sprallos
Okej hmm surt att just min hud segar d ju ändå bara 23 år då kunde man väl förvänta sig lite bättre men mdn så ere väl efter två täta gravvar undra hur de ser ut nästa gång då
då blir kniven!!
- hellokitty
- Alltid online

Jag tycker inte du ska vara så hård mot dig själv, du har ju dragit ihop dig jättebra! 2 grav på 2 år...herregud! Ska du dessutom bli gravid igen snart. Huden kommer att dra ihop sig, men det kan ta ett tag, speciellt om man fick mycket bristningar.
Jag har haft så galet tur, jag fick aldrig några...min mage är tillbaka till vad den var innan även om huden inte riktigt är det. Det är inte lika tight, men det är inget som märks så jättemycket om jag nu inte drar i magen liksom...
Jag har haft så galet tur, jag fick aldrig några...min mage är tillbaka till vad den var innan även om huden inte riktigt är det. Det är inte lika tight, men det är inget som märks så jättemycket om jag nu inte drar i magen liksom...
- Bilagor
-
- Magen.jpg (29.23 KB) Visad 291 gånger
- sprallos
Lätt för mig att säga, men jag tycker din mage är jättefin. Speciellt för att ha fött två barn på så kort tid. Men så klart kan jag förstå att du känner dig slapp i huden. Jag skulle gå till apoteket/hälsokosten och fråga om dom har någon kräm som dom rekommenderar.
-

grynet_å_jag - Alltid online

Tycker ni är görsnygga bägge två! Det är inte länge sen du födde hellokitty, huden kommer dra åt sig lite till så småningom. Men visst kan man försöka med mirakelkrämer, det kanske funkar.
Jag hoppas innerligt att min mage ska dra åt sig lika bra som den gjorde efter Joel, men det är nog att hoppas för mycket... Vi får se helt enkelt...
Jag hoppas innerligt att min mage ska dra åt sig lika bra som den gjorde efter Joel, men det är nog att hoppas för mycket... Vi får se helt enkelt...
-

Nelia - Alltid online

Tack tjejer ska kika in på oriflames sortiment.. Annars får man väl gilla läget tills man är klar med bebisar
men vore kul o de blev liite stramare men det får väl framtiden utvisa då..
- hellokitty
- Alltid online

Sprallos de e nog mycket bristningarna som gör de tyvärr ja.. Men själva bristningarna tycker jag bleknat skit bra så dom stör mig inte ett dugg men dom sabbar säkert de andra...
- hellokitty
- Alltid online

Ja bristningen är ju liksom trasig hud eller hur man nu ska säga...den drar inte tillbaka lika bra som hel hud.
- sprallos
Jag vet inte vad jag ska skriva, jag kanske inte borde skriva, men jag reagerade lite på din vikt. Jag är tre cm längre än dig och när jag vägde 65 kg (för typ 100 år sen
) så var jag som en PINNE. Efter en operation (fick bara äta flytande) vägde jag 62 kg och då fick jag kommentarer om att jag nog borde gå upp i vikt för att folk blev oroliga för mig.
Jag personligen tycker alltså att 60 kg till 175 cm låter lite lite, men då har jag ju inte träffat dig eller sett hur du ser ut heller. Mer än den här bilden då då.
Förlåt om jag lägger mig i för mycket
.
Förövrigt så tycker jag att du är skitsnygg!
Jag personligen tycker alltså att 60 kg till 175 cm låter lite lite, men då har jag ju inte träffat dig eller sett hur du ser ut heller. Mer än den här bilden då då.
Förlåt om jag lägger mig i för mycket
Förövrigt så tycker jag att du är skitsnygg!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack