Storebror ligger på sjukhus med dropp!!!!
12 inlägg • Sida 1 av 1
Storebror ligger på sjukhus med dropp!!!!
Han har fått körtelfeber, och kan varken äta eller dricka.Sedan i måmdags har han gått ner nästa 5 kg och han är knotig på kroppen för att han blivit så smal...Jag mår jättedåligt för detta. Dels för att jag är orolig för honom såklart och vill vara uppe hos honom hela tiden, men så slits jag mellan honom och lilla Lucas som åxå behöver sin mamma. Inatt var jag ifrån Lucas för första gången efs storebror ville att jag skulle sova där. Det hade såklart gått bra här hemma men jag hade sån fruktansvärd ångest!!!!! Storebror vill att jag ska sällskapa med honom 24 tim/dygn men det orkar jag inte. Och så får jag dåligt samvete för honom OCH för Lucas!!!! GAHHH......
- Lejonella
- Alltid online

Re: Storebror ligger på sjukhus med dropp!!!!
Stumpan!
Det är sådana här gånger jag önskar att vi bodde närmare varandra så jag kunde hjälpa till!
Jag skickar massor med kramar till T och hälsa att jag säger krya på dig!
Och till dig, söstra mi; Massor med styrka och ork. Och kärlek!
Hoppas att han mår bättre snart!
Det är sådana här gånger jag önskar att vi bodde närmare varandra så jag kunde hjälpa till!
Jag skickar massor med kramar till T och hälsa att jag säger krya på dig!
Och till dig, söstra mi; Massor med styrka och ork. Och kärlek!
Hoppas att han mår bättre snart!
- Fru S.
- Alltid online

Dessutom får han ligga i ett sköljrum utan TV osv efs det är fullbelagt!!!!! Och storebror som har en lättare bacillskräck....och cellskräck efs det inte finns fönster i rummet. Man får det man behöver brukar jag tänka, och nu har jag fått detta till mig......hjälpen att "klippa navelsträngen till Lucas"....om ni fattar vad jag menar??? Och att visa för storebror att han faktiskt åxå kan gå före lillebror. TUR att han är 15 år och förstår att mamma måste hem ibland. Han tackade för att jag sov där i natt. Mammas stora fina prins!!!!
- Lejonella
- Alltid online

Hej gumman! usch så jobbigt! Jag förstår att du vill vara där samtidigt som du inte vill vara ifrån Lucas!
Men Lucas pappa kan nog ta hand om honom jättebra och på det så kommer de få en jättemysig tid tillsammans utan mamma.
Gör som du känner själv! Men ha inte dåligt samvete för Lucas, pappa är minst lika bra som du.
Kram
Men Lucas pappa kan nog ta hand om honom jättebra och på det så kommer de få en jättemysig tid tillsammans utan mamma.
Gör som du känner själv! Men ha inte dåligt samvete för Lucas, pappa är minst lika bra som du.
Kram
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Så jobbigt! Förstår att du är kluven. Men som de andra skriver så hoppas jag att du inte är ensamen, så låt andra hjälpa till också. Du kan ju inte vara hos båda hela tiden.
Hoppas han blir frisk snart.
Hoppas han blir frisk snart.

-

Redhotwera - Alltid online

Jobbigt att känna att man inte räcker till. Skickar några kramar från oss!
-

anettejohansson - Alltid online

Stackars kille, min kompis fick körtelfeber när hon var 14, hon blev också inlagd. En konstig sak men som var ganska vanlig var att hon tappade alt sitt hår några månader efter tillfrisknandet. Tänkte bara "förvarna" er om det skulle hända din son också. Trist att sitta utan tv, men du kanske kan offra datorn till honom, om det är en laptop:)
- jässica
- Galen i vimedbarn.se

Skickar krya på dig- kramar till honom från mig och Isabelle!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Usch då!
Stackars storebror! hoppas han blir bra snart!
-

Chobb88 - Alltid online

usch så jobbigt!!! stackars honom o stackars dig, hoppas han kryar på sig fort!
-

Kali - Alltid online

Stackare, det kan ju vara riktigt jobbigt med körtelfeber. Hoppas han kryar på sig snart!
-

magda - Alltid online

12 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Livet som förälder