STORA Gravid tråden
Re: STORA Gravid tråden
Jag har också berättat tidigt...typ dagen efter testet..
Har inte kunnat hålla mig. OM nåt trist händer så måste man ju ändå berätta varför man är så knäckt...så därför har jag valt att berätta så man får bli glad istället..
Vad söt hon är gulle-Ester!!
Poffie: Håller med, ligg inte på rygg om det känns sådär. Kan vara vena cava, hade det med Victor. Håll dig på sidan...jag vet att den sidan man ligger på blir helt kvaddad, men du kanske han få lite massage på den skinkan + nedre delen av ryggen? Stretcha även rumpan och höftböjaren så kan det kännas bättre
Vad söt hon är gulle-Ester!!
Poffie: Håller med, ligg inte på rygg om det känns sådär. Kan vara vena cava, hade det med Victor. Håll dig på sidan...jag vet att den sidan man ligger på blir helt kvaddad, men du kanske han få lite massage på den skinkan + nedre delen av ryggen? Stretcha även rumpan och höftböjaren så kan det kännas bättre
- sprallos
Tigi: oj din lilla flicka redan 7månader
tiden måste gå fort med andra ord.
- HärligaTöser
- Alltid online

Hur många är det här nu som är gravida? Är här inne och läser emellanåt, kul att följa er ju 
-

Nelia - Alltid online

Jag glömde visst att i så fall borde jag kanske börja
Om ni har lust så bara fortsätt fylla i.
BF
8/8 - Jetboy
BF
8/8 - Jetboy
-

jetboy - Galen i vimedbarn.se

Jag finns med 
BF
8/7- Härligatöser
8/8 - Jetboy
BF
8/7- Härligatöser
8/8 - Jetboy
- HärligaTöser
- Alltid online

Halvtid idag
Nu får tiden gå lite fortare så det bli vår någon gång.
sprallos: är början på juli sensommar?. är det mitten på sommaren?.
sprallos: är början på juli sensommar?. är det mitten på sommaren?.
- HärligaTöser
- Alltid online

Sommar som sommar...Men om man ska vara noga då...Grattis till alla SOMMARbebisar
- sprallos
Skriver mig först då det verkar vara jag som är näst på tur. 
BF
25/3 - Poffie
8/7- Härligatöser
8/8 - Jetboy
BF
25/3 - Poffie
8/7- Härligatöser
8/8 - Jetboy
-

Poffie - Alltid online

Här var det ett tag sen jag var inloggad. Postafen hjälpte - en dag! Sen mådde jag värre och så gott som sov bort en hel helg. Ringde mvc för att boka tid hos läkaren, men den bm som svarade var allt annat än förstående.. fick höra "man är trött speciellt i början av en graviditet" och "nu går ju illamåendet snart över".. spelade ingen roll hur jag försökte förklara att jag har två barn sen innan och att tröttheten blev extrem på postafen.. Så jag ringde vc istället och fick Lergigan comp utskrivet per telefon och kunde hämta ut dem samma dag. De hjälpte! Blev en människa igen, kunde jobba och orkade med vardagen på ett bättre sätt.
Gick ner 2kg under de veckorna.
Nu har jag inte tagit nån tablett sen i lördags. Jag mår illa vid frukosten och första timmen på morgonen, men inte värre än att jag klarar av det utan piller
Vul:et gick bra!
Där fanns en liten bebis med fint klappande hjärta
enligt mätningarna där så skulle jag varit 5 dagar mindre gången vilket känns föga troligt.. jag skulle då ha plussat i v.2+3.. nog för att jag plussar tidigt men det kändes som att ta i
de växer ju så olika fram till v.12 så jag håller fast vid mitt uträknade bf fram till RUL som är om en månad.
Jag började känna både rörelser från lilla hjärtat och samandragningar i början av v.14. Såå underbart!
De små sparkarna får hela världen att stanna upp och när de kommer så sitter jag bara och njuter 
BF
25/3 - Poffie
8/7- Härligatöser
8/8 - Jetboy
22/8 mia85
Gick ner 2kg under de veckorna.
Nu har jag inte tagit nån tablett sen i lördags. Jag mår illa vid frukosten och första timmen på morgonen, men inte värre än att jag klarar av det utan piller
Vul:et gick bra!
Jag började känna både rörelser från lilla hjärtat och samandragningar i början av v.14. Såå underbart!
BF
25/3 - Poffie
8/7- Härligatöser
8/8 - Jetboy
22/8 mia85
- mia85
- Alltid online

Mia: vad skönt att du kan jobba numera och inte det dumma illamåendet ska vara iväg
är du alla redan i vecka 15. Det går snabbt,
sprallos: vart har du tagit vägen?. har du bytt nick eller avreggat dej. går inte och trycka in på ditt nick
sprallos: vart har du tagit vägen?. har du bytt nick eller avreggat dej. går inte och trycka in på ditt nick
- HärligaTöser
- Alltid online

Ja tiden går jättesnabbt denna gången.
Längtar efter bebis så det är på så sätt skönt att det går fort, samtidigt vill jag hinna njuta av det hela också. Det är ju sista gången. Om vi inte bestämmer oss för en sladdis längre fram vill säga
Har en kompis som är ganska medial och när hon håller i någon som väntar barn så får hon inre bilder av vad det är för kön (ser rosa/blå kläder, filtar och en bebis) Låter säkert jätte flummigt om man inte tror på sånt
hon har iaf aldrig haft fel och har känt efter på måånga graviditeter. Hon är helt 100 på att vi får en flicka denna gången. Vore så kul! Vi vill båda ha en dotter
Vi har redan ett namn klart - Novalie
Vi kommer göra ett 3D/4D ul längre fram i vår. Så får vi se då om hon har rätt även denna gång
Har en kompis som är ganska medial och när hon håller i någon som väntar barn så får hon inre bilder av vad det är för kön (ser rosa/blå kläder, filtar och en bebis) Låter säkert jätte flummigt om man inte tror på sånt
Vi har redan ett namn klart - Novalie
Vi kommer göra ett 3D/4D ul längre fram i vår. Så får vi se då om hon har rätt även denna gång
- mia85
- Alltid online

HärligaTöser skrev:
sprallos har sagt upp sitt medlemskap.
-

Nelia - Alltid online