StegTävling*SEPTEMBER .::1:a PRIS::. Grattis Redhotwera!
StegTävling*SEPTEMBER .::1:a PRIS::. Grattis Redhotwera!
SEPTEMBER!!!
Obligatorisk anmälan...

Denna månad lovar jag ett 1:a pris...
Och det blir en av mina absoluta favvoriter i kategorin barnskiva
Jojje Vadenius Guldkorn ´Goda Goda´
"Goda' goda'" är en av de bästa skivor som spelats in i Sverige. Stora ord, men så är det. Jojje Wadenius' klassiker från 1969 är här utökad med ytterligare fyra låtar. Det är inte bara Jojje som skall ha äran, Barbro Lindgren som han skrev låtarna tillsammans med måste också ha en stor del av äran, med de underbara texter som hon skrev. En platta för alla, oavsett ålder.
Hoppas att ingen av er redan har den, isf får ni ge bort den till någon om ni vinner
Så nu är det bara att knalla så mö ni orkar!!
**************************************************************************************************
Reglerna:::
-Alla steg du tar med stegräknaren under dagen räknas!
-Utövar du en sport där du INTE kan ha stegräknaren på dig så får du använda denna omvandlare http://www.stegraknare.se/omvandla#aktivitet
Observera att endast de aktiviteter som finns under kategorin sport får omvandlas och att du alltid måste ta av stegräknaren om du använder omvandlaren
-Du lämnar in dina steg här så ofta eller sällan du vill och flyttar ditt namn så listan hela tiden är med den som leder först och den som har varit latast sist.
Deltagare:
Sasoki
Obligatorisk anmälan...
Denna månad lovar jag ett 1:a pris...
Och det blir en av mina absoluta favvoriter i kategorin barnskiva
Jojje Vadenius Guldkorn ´Goda Goda´
"Goda' goda'" är en av de bästa skivor som spelats in i Sverige. Stora ord, men så är det. Jojje Wadenius' klassiker från 1969 är här utökad med ytterligare fyra låtar. Det är inte bara Jojje som skall ha äran, Barbro Lindgren som han skrev låtarna tillsammans med måste också ha en stor del av äran, med de underbara texter som hon skrev. En platta för alla, oavsett ålder.
Hoppas att ingen av er redan har den, isf får ni ge bort den till någon om ni vinner
Så nu är det bara att knalla så mö ni orkar!!
**************************************************************************************************
Reglerna:::
-Alla steg du tar med stegräknaren under dagen räknas!
-Utövar du en sport där du INTE kan ha stegräknaren på dig så får du använda denna omvandlare http://www.stegraknare.se/omvandla#aktivitet
Observera att endast de aktiviteter som finns under kategorin sport får omvandlas och att du alltid måste ta av stegräknaren om du använder omvandlaren
-Du lämnar in dina steg här så ofta eller sällan du vill och flyttar ditt namn så listan hela tiden är med den som leder först och den som har varit latast sist.
Deltagare:
Sasoki
Senast redigerad av Ki27 fre okt 01, 2010 09:21, redigerad totalt 5 gånger.
- Ki27
- Alltid online

Re: StegTävling/SEP .::1:a PRIS::. :)
JA! Nu j*vlar ska jag ge mig på det! Fast jag lär inte slåss om nåt förstapris, har inte varit igång sen i våras så det blir max 30-minuters promenader till en början. Får inte börja träna än för naprapaten, men snart hoppas jag! 
Deltagare:
Sasoki
Nelia
Deltagare:
Sasoki
Nelia
-

Nelia - Alltid online

vilken överraskning, jäklar vad jag ska motionera
Hoppas kroppen pallar.
Jag´har tänkt många gånger på att fixa nåt pris för det blir roligare då men ännu inte kommit på något så kul att du gör det.
Deltagare:
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Jag´har tänkt många gånger på att fixa nåt pris för det blir roligare då men ännu inte kommit på något så kul att du gör det.
Deltagare:
Sasoki
Nelia
lolenona_84
- lolenona_84
- Alltid online

Gött Nelia!!!
Ja, jag ligger inte på topp längre... blir visst så när jag jobbar.. mycket slit men få steg.. hmmm...
Hoppas det blir många fler med nu!!
Ja, jag ligger inte på topp längre... blir visst så när jag jobbar.. mycket slit men få steg.. hmmm...
Hoppas det blir många fler med nu!!
- Ki27
- Alltid online

Re: StegTävling*SEPTEMBER .::1:a PRIS::. :)
Jag är taggad och vill gärna vara med.
Mycket roligare med ett pris som morot
Tror det är ända sedan september förra året som vi hade pris senast, då vann lolenona_84 biobiljetter.
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
Mycket roligare med ett pris som morot
Tror det är ända sedan september förra året som vi hade pris senast, då vann lolenona_84 biobiljetter.
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
- Stinnua
- Alltid online

Vill va med, men jag lär nog få vänta ett tag... 15 dagar till bf.
-

Gotland - Alltid online

1.a priset avslöjat!
Så... nu har jag bestämt priset, o det blev det jag tänkte på från början, hihi.. Står i första inlägget

- Ki27
- Alltid online

Go Sasoki!!
Jag beundrar verkligen din ihärdighet och tycker att du är inspirerande med din positiva attityd!
Får väl göra ett försöka jag med - trots att september verkar börja med en dunderförkylning!
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
Jag beundrar verkligen din ihärdighet och tycker att du är inspirerande med din positiva attityd!
Får väl göra ett försöka jag med - trots att september verkar börja med en dunderförkylning!
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
-

MammaLotta - Alltid online

Gott MammaLotta!!!
Vinner du ska du få bonuspriset mirakeltrasa oxå, hahahaha..
Jag börjar oxå bli förkyld, typiskt...
Vinner du ska du få bonuspriset mirakeltrasa oxå, hahahaha..
Jag börjar oxå bli förkyld, typiskt...
- Ki27
- Alltid online

Typiskt, när jag anmält mig o allt, ligger inne o ska operera blindtarmen
får väl se när jag är redo för promenader 
-

Nelia - Alltid online

Ja, usch Nelia, låter inge vidare!! Hoppas du blir pigg snabbt!
Deltagare:::
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
- Ki27
- Alltid online

Denna gång ska jag också vara med! Stegräknaren är lite trasig, hoppas den håller.
Skivan har vi redan
men jag lär inte vinna ändå!
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
redhotwera
Skivan har vi redan
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
redhotwera

-

Redhotwera - Alltid online

Åhhh, så roligt, fleeeera!!!!!!

- Ki27
- Alltid online

Börjar också september med dunderförkylning och urinvägsinfektion (hua!), men jag hoppas kunna ta igen en dålig start senare 
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
redhotwera
Aurora
Oj, vad många som är med! Krya på sig Nelia, har hört att man återhämtar sig ganska fort (vet dock inte om man ska ut och knata en massa).
Sasoki
Nelia
lolenona_84
Stinnua
MammaLotta
redhotwera
Aurora
Oj, vad många som är med! Krya på sig Nelia, har hört att man återhämtar sig ganska fort (vet dock inte om man ska ut och knata en massa).
- Aurora
- Alltid online

Ja, det verkar vara ett tag kvar tills jag är redo för en svettig morgonpromenad iaf, så mycket kan jag säga. Fan vad ont jag har fortfarande
Men ut och gå, det ska man så man slipper oönskade blodproppar osv. Har redan varit ute och gått igår och ska ut idag igen. Men det blir kanske max 1000 steg eller nåt
Men ut och gå, det ska man så man slipper oönskade blodproppar osv. Har redan varit ute och gått igår och ska ut idag igen. Men det blir kanske max 1000 steg eller nåt
-

Nelia - Alltid online

Återgå till Träning för en bättre hälsa