StegräknarTävling MARS! Grattis LyckansLo! =)
StegräknarTävling MARS! Grattis LyckansLo! =)
Så, nu är det dags för anmäling till månadens happening:
Stegräknartävling Mars!!!
Seså, bara att hänga på!
NU GÅR VI MOT VÅREN!!!
Reglerna:
-Alla steg du tar med stegräknaren under dagen räknas!
-Utövar du en sport där du INTE kan ha stegräknaren på dig så får du använda denna omvandlare http://www.stegraknare.se/omvandla#aktivitet
Observera att endast de aktiviteter som finns under kategorin sport får omvandlas och att du alltid måste ta av stegräknaren om du använder omvandlaren
-Du lämnar in dina steg här så ofta eller sällan du vill och flyttar ditt namn så listan hela tiden är med den som leder först och den som har varit latast sist.
Deltagare :::
Sasoki
Stegräknartävling Mars!!!
Seså, bara att hänga på!
Reglerna:
-Alla steg du tar med stegräknaren under dagen räknas!
-Utövar du en sport där du INTE kan ha stegräknaren på dig så får du använda denna omvandlare http://www.stegraknare.se/omvandla#aktivitet
Observera att endast de aktiviteter som finns under kategorin sport får omvandlas och att du alltid måste ta av stegräknaren om du använder omvandlaren
-Du lämnar in dina steg här så ofta eller sällan du vill och flyttar ditt namn så listan hela tiden är med den som leder först och den som har varit latast sist.
Sasoki
Senast redigerad av Ki27 fre apr 02, 2010 08:22, redigerad totalt 6 gånger.
- Ki27
- Alltid online

Re: StegräknarTävling MARS! Välkommen Nelia! ;)
Haha, oj då, då får jag ju leta fram den lille rackaren som ligger gömd nånstans här hemma...
Sasoki
Nelia
Sasoki
Nelia
-

Nelia - Alltid online

Re: StegräknarTävling MARS! MinisMamma, hohooo.. Tossy!!!
Känner mig pressad... haha...
Men den är faktiskt sönder! Men jag går ju på Indoor Walking 4 dagar i veckan och S-core 3 dagar så jag tycker att det får räcka för mig...
Men jag kan hejja på er här i bakgrunden och komma med ett HEJJA rop lite då och då... hihi...
Men den är faktiskt sönder! Men jag går ju på Indoor Walking 4 dagar i veckan och S-core 3 dagar så jag tycker att det får räcka för mig...
Men jag kan hejja på er här i bakgrunden och komma med ett HEJJA rop lite då och då... hihi...
-

MinisMamma - Alltid online

höhö.. MinisMamma... Då får du skriva in omvandlade steg
Du e duktig du, skulle jag oxå vilja göra, men det funkar inte rent praktisk tyvärr...
Du e duktig du, skulle jag oxå vilja göra, men det funkar inte rent praktisk tyvärr...
- Ki27
- Alltid online

Nu är ju Noel så pass stor så det är därför jag har fått det att fungera. Sen behöver jag komma bort och bara få vila hjärnan lite... 
-

MinisMamma - Alltid online

Mmmm, Min sambo jobbar ju skift så det blir typ varannan vecka jag kan komma till träning... men nu när jag är arbetslös tänkte jag utöka med ett gymkort, så kan jag kanske ta mej dit mitt på dan o lyfta lite skrot eller gå med sån där maskin som du
Ja, man får verkligen vila hjärnan då, underbart!
- Ki27
- Alltid online

Re: StegräknarTävling MARS! Hohooo... Flera!!! Tossy??!!!
Härligt!!! 
Flera får hemskt gärna hänga på, har ni ingen räknare så finns det en toppenbra på Apoteket, öppet imorgon, på de flesta ställen antar jag... annars går det att haka på senare med om man vill!!!
Ingen prestationsångest, sikta bara på o vinna
Sasoki
Nelia
lolenona_84
mimmi12
Flera får hemskt gärna hänga på, har ni ingen räknare så finns det en toppenbra på Apoteket, öppet imorgon, på de flesta ställen antar jag... annars går det att haka på senare med om man vill!!!
Ingen prestationsångest, sikta bara på o vinna
Sasoki
Nelia
lolenona_84
mimmi12
- Ki27
- Alltid online

Inte en chans att jag slåss om placering, MEN jag behöver en god anledning att ge mig ut på promenader nu när jag börjar på kontor på måndag, annars kommer jag tjocka till mig som f-n! 
Och som tur är så tränar jag ju en del på gym som jag kan omvandla, annars hade jag nog legat sist
Och som tur är så tränar jag ju en del på gym som jag kan omvandla, annars hade jag nog legat sist
-

Nelia - Alltid online

Haha, nä.. jag har testat några dagar nu... men det blir inte mycket steg inte... o nu får man väl ha vadarstövlar på sig för att gå ut..? Får la köra lite stitups här hemma eller nått, haha...
Men när man har några att stega med så känns det roligare!
Men när man har några att stega med så känns det roligare!
- Ki27
- Alltid online

vad kul att vi är några stycken.
Jag vill istället varna för apotelets. Den räknar skitkasst. Jag gick tillbaka med min och då berättade de att de fick mycket reklamationer på dom.
Jag kan rekomendera tappa.se Man kan köpa en där utan att bli medlem. Jag har haft min i ett år nu och använt den nästan dagligen sen dess och den räknar perfekt oavsett om den sitter i byxlinningen eller på strumpan/skon. Inte dyr heller. Väldigt liten och bra. Den syns knappt.
Gick in nu på sidan för att kika och ser att de lagt till en säkerhetsrem och att den fått bäst i test. Snabb frakt och billig leveranskostad. Ha ha man kan nästan tro att jag får betalt för att berätta om dom
Jag vill istället varna för apotelets. Den räknar skitkasst. Jag gick tillbaka med min och då berättade de att de fick mycket reklamationer på dom.
Jag kan rekomendera tappa.se Man kan köpa en där utan att bli medlem. Jag har haft min i ett år nu och använt den nästan dagligen sen dess och den räknar perfekt oavsett om den sitter i byxlinningen eller på strumpan/skon. Inte dyr heller. Väldigt liten och bra. Den syns knappt.
Gick in nu på sidan för att kika och ser att de lagt till en säkerhetsrem och att den fått bäst i test. Snabb frakt och billig leveranskostad. Ha ha man kan nästan tro att jag får betalt för att berätta om dom
- lolenona_84
- Alltid online

Jisses, det är inte nån idé att jag är med, får foglossning när jag går och är allmänt skittung just nu, men efter att bebisen klämts ut kanske jag kan orka hoppa på
Som det är nu går jag bara till och från hemmet, tåget och skolan och det blir inte många steg det!
-

Tossy - Alltid online

hihi, Tossy, misstänkte det...
men du får va med senare!
Hoppas det inte blir jobbigt hela sista tiden!
lolenona, ja så kan det vara. min funkade bra, fast den har åkt i golvet flera gånger så nu gav den upp
Köpte en Silva på Stadium nu för 149:- med säkerhetslina.. en sån som först ränkar när man gått 6 steg i rad, så jäklar vad man får GÅ!
lolenona, ja så kan det vara. min funkade bra, fast den har åkt i golvet flera gånger så nu gav den upp
Köpte en Silva på Stadium nu för 149:- med säkerhetslina.. en sån som först ränkar när man gått 6 steg i rad, så jäklar vad man får GÅ!
- Ki27
- Alltid online

Återgå till Träning för en bättre hälsa