Spricker av nöjdhet...om det nu går
14 inlägg • Sida 1 av 1
Spricker av nöjdhet...om det nu går
Kiras rum är färdigt! Eller ja, lite gardiner och några tavlor ska upp, men resten är klart! Är så nöjd och stolt att jag måste visa. Har hållt på att måla och greja i någon vecka eller två, och nu är det färdigt. Första natten i eget rum inatt. Känns jättekonstigt! Min lilla älskling... stor på riktigt!
Bilder såklart

Bilder såklart

- Eluned
- Alltid online

Re: Spricker av nöjdhet...om det nu går
ser jättefint ut!! lycka till med första natten! 
-

Kali - Alltid online

Vad fint rum du gjort till henne. Hoppas det går bra för henne att sova i eget rum.
- Taweret
- Alltid online

Ser jättefint ut! Den färgen (ungefär) har jag funderat på till Tindras rum med! Jag älskar lila och rosa 
- LillaMalin
- Alltid online

Där kommer hon att trivas jätte bra tror jag nog.. 
Vad fint det var med den lila färgen. Tänkte på Idas mamma Tossy på en gång när jag såg rummet då hennes favorit färg är just lila... hihi...
Vad fint det var med den lila färgen. Tänkte på Idas mamma Tossy på en gång när jag såg rummet då hennes favorit färg är just lila... hihi...
-

MinisMamma - Alltid online

Jättefint rum!
Det måste ha varit roligt att inreda/fixa det.
Lila och rosa är en fantastiskt fin kombo som jag personligen älskad.
Lila och rosa är en fantastiskt fin kombo som jag personligen älskad.
-

Medea - Alltid online

Tack, vad gulliga ni är!
Jag är barnsligt förtjust i lila, så när det vankades färgval var det inte direkt något val, klart att det skulle vara lila! 
Natten i nya rummet gick över förväntan. Hon sov hela natten utan ett knyst. Snarare jag som hade svårt att sova och gick istället och kikade in i hennes rum ett antal gånger.
Natten i nya rummet gick över förväntan. Hon sov hela natten utan ett knyst. Snarare jag som hade svårt att sova och gick istället och kikade in i hennes rum ett antal gånger.
- Eluned
- Alltid online

Sååå fint!
-

jessikan - Galen i vimedbarn.se

Fint det blev, och jag gillar också den lila färgen! Och så är det alltid så roligt att se hur ni andra inreder barnrummen.
-

moia - Alltid online

Tack! Egot bara sväller när jag läser era snälla kommentarer. Men ja, jag är minsann inte så dum 
Andra natten har passerat och hon sov gott den här gången med. Tror det var välbehövligt med eget rum för Kira nu. När hon sov i vårt rum kunde det räcka med att jag eller Joakim vände oss eller gick på toaletten för att hon skulle vakna. Nu får hon lugn och ro på ett annat sätt. Men visst värker det lite av saknad i mammahjärtat
Andra natten har passerat och hon sov gott den här gången med. Tror det var välbehövligt med eget rum för Kira nu. När hon sov i vårt rum kunde det räcka med att jag eller Joakim vände oss eller gick på toaletten för att hon skulle vakna. Nu får hon lugn och ro på ett annat sätt. Men visst värker det lite av saknad i mammahjärtat
- Eluned
- Alltid online

14 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar om barn