Speechless....
21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Speechless....
Ja fy fan alltså...man förstår inte hur det kan finnas så sjuka människor!!
Han borde bli fasthållen någonstans och bli påsatt av något som är lika stort i förhållande till hans vidriga kropp...en brandsläckare modell STOR eller nåt. Sen skulle man dra ut honom på en myr, klä av honom och knyta fast honom vid ett träd och låta insekterna göra jobbet....
Han borde bli fasthållen någonstans och bli påsatt av något som är lika stort i förhållande till hans vidriga kropp...en brandsläckare modell STOR eller nåt. Sen skulle man dra ut honom på en myr, klä av honom och knyta fast honom vid ett träd och låta insekterna göra jobbet....
- sprallos
Fy fan! Jag trodde jag var emot dödsstraff, men det är ju så att man ändrar sig...
- angee
- Alltid online

Hmmm...
Tur att man inte får tag på en sån människa för då hade det varit jag som blivit inlåst...
Fy fan säger jag bara....
Såna kräk äcklar mig...
Tur att man inte får tag på en sån människa för då hade det varit jag som blivit inlåst...
Fy fan säger jag bara....
Såna kräk äcklar mig...
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Det senaste jag hörde om detta var att flickvännen gick ut i pressen och sa att killen älskade henne och skulle aldrig göra hennes barn illa och att hon hoppades att man fick tag på "svinet" så han/hon fick staffas.....
Snacka om att blunda djävligt hårt!
Snacka om att blunda djävligt hårt!
-

Emma26 - Alltid online

som sagt... jag läste första meningen och tänker inte läsa mer. när det gäller sånt vill jag stänga in mig och hålla för öron och ögon... om man tyckte sånt var fruktansvärt förut går det inte jämföra med känslan man känner efter man har fött barn... vart är världen på väg? det är möjligt att detta har förekommit i alla tider men varför finns det såna människor... vad tjänar dom för syfte?
och vad hemskt för poliser som jobbar med sånt och måste titta på bilder och träffa avskummen... dom måste gå i terapi en gång i månaden och käka starka sömntabletter, för det kan ju inte gå att sova om nätterna.
och vad hemskt för poliser som jobbar med sånt och måste titta på bilder och träffa avskummen... dom måste gå i terapi en gång i månaden och käka starka sömntabletter, för det kan ju inte gå att sova om nätterna.
-

ulrica42 - Alltid online

fy... hur kan man göra så!!!!!!!!!!!!!!!
-

ToToRo - Alltid online

21 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2