Sova i egen säng??
22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Nu har vi provat natta nallen, lite nyfiken börjar hon allt bli på sin egen säng.
Vi ska prova att köpa nya sängkläder också....hon vill ha med pippi på.
OCH VART HITTAR JAG DET DÅ??????
Pippi är hennes stora idol just nu....
OCH VART HITTAR JAG DET DÅ??????
- flower
- Börjar hänga här en del

Så har vi hållt på fram tills alldeles nyligen och det funkade inte så bra...Vissa kvällar kunde nattningen ta flera timmar för att hon vaknade när hon skulle flyttas och vägrade somna om om hon inte fick komma till vår säng och så kunde vi hålla på farm o tillbaka... Så det är inget tips jag skulle ge!Tyka skrev:Att lyfta henne till sin säng när hon somnat då?
Nu har vi bytt sovrum och Ronja fått ny säng, och nu somnar hon faktiskt i sin säng iallafall. Vissa nätter sover hon där hela natten men oftast kommer hon upp i vår säng nån gång vid 2-3. Men jag tror att det som gör att hon somnar i sin säng nu är att den står alldeles brevid min så jag ligger brevoid henne tills hon somnar, hon brukar vilja att jag pillar henne i håret eller håller handen. Hon sover mycket bättre nu än när vi skulle flytta henne n'är hon sov!
-

ashe2 - Alltid online

flower skrev:Nu har vi provat natta nallen, lite nyfiken börjar hon allt bli på sin egen säng.
OCH VART HITTAR JAG DET DÅ??????![]()
Kolla här:
http://www.1klass.se/E-handel/default.a ... &subgroup=
eller googla på påslakan Pippi. Jag gjorde det och fick mängder av träffar! Lycka till!
-

HelenaS - Alltid online

22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling