Solstrålen i vårat liv!
23 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Solstrålen i vårat liv!
ja, dom är strl 86 på och alicia har 74-80 ännu men dom passar kanonbra. Hon i montern sa iofs att dom var små i storlekarna eftersom dom var andrahandssortering. Men dom har så go kvalitet och Alicia tyckte dom var härliga.
Ja visst måste vi träffas? Du har inte lust att komma hem till oss någon dag denna veckan då? Så kommer vi till er nästa gång..
Ja visst måste vi träffas? Du har inte lust att komma hem till oss någon dag denna veckan då? Så kommer vi till er nästa gång..
-

Poffie - Alltid online

Poffie skrev:ja, dom är strl 86 på och alicia har 74-80 ännu men dom passar kanonbra. Hon i montern sa iofs att dom var små i storlekarna eftersom dom var andrahandssortering. Men dom har så go kvalitet och Alicia tyckte dom var härliga.
jaa Leia o Tibella har oxå typ stl 74/80 nu hehe ...
jaa visst, vilka tider e bäst? typ efter lunchvilan skulle bli bra för oss. Asså vid 14.00 tiden? onsdag? Jag ska gå å träna nu men kan du pm:a mig om vart du bor å så exakt
- Tigi
- Alltid online

supersöt! jag hade köpförbud på barnkläder(inrättat av mig själv...
) men hade kunnat bära hem kassar från den där mässan! fast jag fick en nova star mössa i en goodiebag! 
-

Kali - Alltid online

23 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking