Snöstorm i Göteborg! (under 5 minuter)
15 inlägg • Sida 1 av 1
Snöstorm i Göteborg! (under 5 minuter)
Snacka om chock när man tittade ut genom fönstret och det snöade så in i bomben!! Man såg ingenting för all snö! Nu ser det inte ut att vara lika mycket snö på bilderna men tro mig, det var mycket snö! Synd att det inte ville snöa mer och lägga sig för några dagar. Vill så gärna ha lite vinter.. (även om jag egentligen favoriserar våren och sommaren, men det är ju när man är trött på snön!!!) 
-

Nelia - Alltid online

hahha ja trodde inte det snöade där
Vi fick ett lass så nu har vi faktiskt lite vitt på marken... passar så bra till solen som skiner
-

ToToRo - Alltid online

Ja jag är då förbaskat less på all snö nu.. Barnvagnen slirar hit och dit när man är ute för gångvägarna går de tydligen inte att ploga och gör dom de så lämnas stora högar vid övergångsställena som inte är de lättaste att ta sej över... Längtar till våren nu 
-

soltrollet - Alltid online

Va?? Snöstorm hur kunde ja missa den? Ifos ja å Tuvis har sovit middag, vi kanske sov bort den enda snö som kommit, vilken osis!
-

oOTINDRAOo - Alltid online

- virmana
Detta totalmissade jag!
Verkar ju nästan varit nåt lokalt. En kompis jag träffade idag sa iofs också att det hade snöat tidigare under dagen och vad jag vet befann hon sig inte på Hisingen så jag kan ju ha fel om det där med lokalt snöoväder...
Dessutom kom jag just på att vad fasen, jag bor ju också på Hisingen, konstigt att jag inte såg nåt!
Verkar ju nästan varit nåt lokalt. En kompis jag träffade idag sa iofs också att det hade snöat tidigare under dagen och vad jag vet befann hon sig inte på Hisingen så jag kan ju ha fel om det där med lokalt snöoväder...
Dessutom kom jag just på att vad fasen, jag bor ju också på Hisingen, konstigt att jag inte såg nåt!
- Rebl
15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking