snart e det testdags igen=)
12 inlägg • Sida 1 av 1
snart e det testdags igen=)
skulle haft mens den 19april ,,den har fortfarande inte dykt upp,,,,har ju gjort 2grav test men inget plus,,,,snacka me gynmottagningen å dom tyckte ja skulle vänta en vecka till å sen testa,,,,,blir det inget plus då ska dom kolla upp va som är fel ,,,eftersom ja har sån jävla mensvärk,,,,har tänkt mycket på att visst kan mensen hoppa över om man är orolig å stressar m.m har ju vart mycket me min dotter på sista tiden men visst att mensen hoppar över men inte ska man väl då gå runt me en satans menvärk tillåfrån,,,,,,,å igår fick ja en riktigt illamående attack när ja va i en afffär
men dt gick över sen
tror inte ja e gravid tyvärr men ser ändå lite framemot att testa en sista gång å se om det blir ett plus
man kan ju alltid hoppas 
- loooolita
- Alltid online

Re: snart e det testdags igen=)
Nåååå!? vad blev det!? *nyfiken*
-

fru Wahlström - Alltid online

Oj vad din ickemens är spännande! =D Hoppas att det är någonting nu, men det är ju konstigt att du gått så länge utan mens och utan plus.
-

moia - Alltid online

Hur går det med testandet??
Jag är så nyfiken på hur det går!!! 

ma 30/10-10
mf 23/7-11
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Lillan08 - Alltid online

hej allihopa gick inge bra blev inget plus tyvärr,,,,men ska till gynmottagningen på lasarettet 14.15 idag dom tror ja kan ha livmoderinflammation bläääääää hoppas verkligen dom har fel,,,,,,,,nån som haft det?????? å ja mitt smarthead fråga om det va en kvinnlig gynekolog å NEJ det är en manlig så fruktansvärt vill ju ha en kärrring,,,=),,,,jaja skitsamma man har ju inget val hoppas bara det inte är nån i min egen ålder å snygg för då dör ja,,,,,,,,,,ja säger alltid masssa konstiga saker när ja är hos gyn vettefan varför assså men dom brukar skratta,...hahahahaha tror dt är nervositeten som gör mig så vitsig hahaha hejjsvejjjs ha dt gött å håll tummarna för att det inte är nåt fel=)
- loooolita
- Alltid online

Lycka till idag! Bra att du blir undersökt hur som helst.
*håller tummarna*
*håller tummarna*
-

lizzzie - Alltid online

jag fick en inflammation i livmodern i samband med att amelia föddes, den hade nog tydligen börjat tidigare men bröt ut då. Den kan var farlig om man går med den och inte behandlar, jag åt antibiotika i 2 veckor efter kejsarsnittet,och mina värden blevvnormala...
hoppas det inteär det för din skulle, men bra om dom upptäckt det=)
hoppas det inteär det för din skulle, men bra om dom upptäckt det=)
- cammi
- Alltid online

det va som sagt ingen livmoderinflammation.......dt va en cysta på ena äggstocken.....skulle få gulkroppshormon som skulle göra att den losssnar,.,.,.,men fick inget utskrivet då ja lämna ett pisseprov å det blev ett svagt svagt plus,,,,,,fick sen lämna blodprov för att se om ja e gravid så imorn får ja veta om ja är gravid hohohohohohohohooho hopppppashopppppppas men tror inte ja är det,,,,,fassst lite skummt är det ju att dt blev ett svagt plus........
- loooolita
- Alltid online

Vad tråkigt med cysta. Hade ju varit roligare att inte ha nåt annat än ett plus. Men håller tummarna nu att det är ett riktigt plus... 
-

MinisMamma - Alltid online

men då bara måste du ju va gravid eller? detva ju ett plus...hoppas för din skull =)
- Tigi
- Alltid online

12 inlägg • Sida 1 av 1