SNÄLLA, RESPEKTERA!
42 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Re: Alltså hur funkar de här billiga testerna?
LÅter man det ligga så påverkar urinen även gravidstrecket och det kan synas som du säger. Man ska alltså inte vänta för länge. Vänta ett par dar till och testa igen sen. Annars så funkar de billiga testen bra tycker jag och är ofta samma som vissa dyra tester. Hoppas du får ett + snart istället 
-

Tossy - Alltid online

...
Senast redigerad av Eva fre jun 11, 2010 07:09, redigerad totalt 1 gång.
- Eva
- Alltid online

Jag ifrågasatte dem med när jag inte blev gravid på en gång. Fråga mig inte varför men jag skyllde på de där jäkla stickorna
men tyvärr hade de rätt för mig för sen när jag blev gravid visade de ett starkt plus direkt (även de 8 ggr jag testade eftre plusset för att veta om det fortfarande var sant) Jag är en riktig testjunki
-

ToToRo - Alltid online

...
Senast redigerad av Eva fre jun 11, 2010 07:10, redigerad totalt 1 gång.
- Eva
- Alltid online

Var på ungdomsmottagningen och gjorde ett gravtest för ganska många år sedan. Det visade negativt och barnmorskan började prata preventivmedel med mig istället. När jag var på väg därifrån, bra många minuter senare, skulle hon slänga testet och då hade det uppenbarats ytterligare ett streck... varpå hon ger mig numret till abortmottagning... Jag kom aldrig dit för jag fick mens/ missfall några dagar senare. Så jag vet egentligen inte om jag var gravid. Men barnmorskan trodde det
Lycka till imorgon!
Lycka till imorgon!
- annapannan
- Alltid online

Jag har nästan bara använt billiga tester och för mig har dom fungerat bra. Jag tycker dock att dom kan vara lite känsliga ibland iaf om man testar tidigt, så är det noga att hålla tillräckligt länge och låta det ligga ner medan man väntar på svar mm.
Jag blir mer intresserad över om ni försöker bli gravida igen
Jag skulle inte vilja bli det nu och vi har ju barn i samma ålder. Förstår att det är jobbigt att vänta men ibland så måste man ju hålla sig till tåls.
Jag blir mer intresserad över om ni försöker bli gravida igen
- Taweret
- Alltid online

Första gången jag plussade (med Vincent alltså) så testade jag massor av gånger. Först någon vecka efter BIM uppenbarade sig det där extra strecket, och då gjorde det det efter lååång tid (mer än fem min iaf tror jag). Först såg det ut precis som alla minusstickor jag tagit, men så långsamt tonade det där lilla svaga strecket fram. Det var med Testlagrets billiga stickor.
Jag är riktigt nyfiken på att höra om hur det går för dig, kommer bli överlycklig den dag du verkligen plussar! Det är så roligt att följa dig, Eva! Massor med lycka till!
Jag är riktigt nyfiken på att höra om hur det går för dig, kommer bli överlycklig den dag du verkligen plussar! Det är så roligt att följa dig, Eva! Massor med lycka till!
-

moia - Alltid online

...
Senast redigerad av Eva fre jun 11, 2010 07:11, redigerad totalt 1 gång.
- Eva
- Alltid online

Haha, ja nej här är det filbunkslugnt. Vi ville iofs gärna att bebisen väntade till juni med att komma (så får den en egen månad, min sambo fyller i maj), men nu är det dags. Jag är leeeeeeess!
Det är svårt att vara testnarkoman, I know the feeling!
Det är svårt att vara testnarkoman, I know the feeling!
-

moia - Alltid online

Wow Eva! jag är också fascinerad, och imponerad bör tilläggas, att ni vill ha en till så tätt. Men det är ju underbart, hoppas plusset kommer snart! 
-

fru Wahlström - Alltid online

Jag fick positivt på mitt graviditetstest från testlagret.se redan 10 dagar efter ÄL, det var så jäkla svagt men man såg det 
Jag kissade på det och räknade till 15, satte på korken igen och la det plant. Efter tre minuter tittade jag bara snabbt på det och tyckte mig se en skugga och det var det
Sen har jag tagit 7 test till efter det som blev starkare, test nummer 8 var ClearBlue bara för att jag ville ha ett blått plus och inte två röda streck haha
Så kan jag även säga att jag inte märker av att jag är gravid, känner absolut inte ett smack även om jag letar som en tok efter symptom..
Jag kissade på det och räknade till 15, satte på korken igen och la det plant. Efter tre minuter tittade jag bara snabbt på det och tyckte mig se en skugga och det var det
Sen har jag tagit 7 test till efter det som blev starkare, test nummer 8 var ClearBlue bara för att jag ville ha ett blått plus och inte två röda streck haha
Så kan jag även säga att jag inte märker av att jag är gravid, känner absolut inte ett smack även om jag letar som en tok efter symptom..
- Danem
- Alltid online

...
Senast redigerad av Eva fre jun 11, 2010 07:13, redigerad totalt 1 gång.
- Eva
- Alltid online

Stort Grattis!!!
Jätte roligt att ni får en trea så tätt som ni vill. Jag är djupt imponerad och fascinerad som sagt
men ni är ju unga och betydligt mer i farten än vad jag och maken är 
Jag är också en test nörd och har gjort av med otaliga tester speciellt när jag väntade Oskar, då testade jag nog tio ggr
Jätte roligt att ni får en trea så tätt som ni vill. Jag är djupt imponerad och fascinerad som sagt
Jag är också en test nörd och har gjort av med otaliga tester speciellt när jag väntade Oskar, då testade jag nog tio ggr
- Taweret
- Alltid online

Jag tänkte precis skriva att du skulle köpa ett sånt digitalt för då slipper man fundera på ifall det är ett streck eller inte 
Så GRATTIS!
Så GRATTIS!
-

MinisMamma - Alltid online

42 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3