SNÄLLA, RESPEKTERA!
42 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: SNÄLLA, RESPEKTERA!
Jag har en relativt stor blogg och jag har varit medveten om att att det ena kan leda till det andra. Jag är ändå så blåögd och vill tro gott om folk. Jag har satt kommentarsgranskning på nu, men vet ändå inte hur många som har hunnit se de andra kommentarerna. Jag hoppas att det anonyma rötägget i fråga ser detta och i fortsättningen kan respektera tills jag själv berättar.
- Eva
- Alltid online

Nämen fy vad trist med folk som ska förstöra för dig, vad sjutton tjänar nån på det kan man undra. Hoppas inte så många såg kommentaren.
Och du, grattis
För det har jag inte sagt innan.
Och du, grattis
-

Tossy - Alltid online

Grattis till graviditeten!
Jättetråkigt att nån inte respekterat dig och berättat det på din blogg.
Hoppas du stannar kvar här så vi kan följa din graviditet!
Jättetråkigt att nån inte respekterat dig och berättat det på din blogg.
Hoppas du stannar kvar här så vi kan följa din graviditet!

-

Redhotwera - Alltid online

Men fy FAN!
Jag lider med dig, verkligen faktiskt. För jag råkade ut för nästan samma sak.
Jag testade positivt ganska tidigt och skrev både här och på MB att jag var gravid och att det var hemligt men ändå är det en person som ringer till min familj och gratulerar dem för min graviditet så jag fick ringa gråtandes till min familj och berätta att jag var gravid i vecka 3+6..
Riktigt tråkigt! Att folk kan göra en sån sak förstår jag inte.
Jag hoppas att personen som skrev det hos dig läser och SKÄMS för det är precis det den ska göra, fy fan!
(Jag är fortfarande lite arg och ledsen för det)
Jag lider med dig, verkligen faktiskt. För jag råkade ut för nästan samma sak.
Jag testade positivt ganska tidigt och skrev både här och på MB att jag var gravid och att det var hemligt men ändå är det en person som ringer till min familj och gratulerar dem för min graviditet så jag fick ringa gråtandes till min familj och berätta att jag var gravid i vecka 3+6..
Riktigt tråkigt! Att folk kan göra en sån sak förstår jag inte.
Jag hoppas att personen som skrev det hos dig läser och SKÄMS för det är precis det den ska göra, fy fan!
(Jag är fortfarande lite arg och ledsen för det)
- Danem
- Alltid online

tyvärr verkar det som om hemligheter måste förbli just hemligheter.....här kan man nog inte lite på folk.jag har ingen blogg och känner ingen här privat så jag går säker!
men min mamma fick svära att inte berätta att jag var gravid,sen stog hon på centrum och talade om för min bästa kompis som faktiskt "skällde" ut morsan för så gör man inte!!!
men min mamma fick svära att inte berätta att jag var gravid,sen stog hon på centrum och talade om för min bästa kompis som faktiskt "skällde" ut morsan för så gör man inte!!!
- matildab
- Galen i vimedbarn.se

Men fy vad skitigt, jag blir så trött på folk... =( Riktigt ledsen för din skull, Eva. Hoppas du inte lämnar det här forumet pga detta, men jag förstår verkligen om du drar öronen åt dig. Det är så himla tröttsamt med idioter på nätet. Jag hör till dem som skriver rätt mycket och rätt privat men har tack och lov ännu inte råkat ut för att någon saboterat eller skvallrat. Sen får jag leva med att allt är sökbart och att allt jag läser kan hittas av vem som helst. Men man kan ju ändå respektera någons uttalade önskan.
-

moia - Alltid online

åh.
jag är en rätt lugn och snäll person men just nu skulle jag bara vilja veta vem som skivit på din blogg och ge den en käftsmäll. exakt vad är meningen med att göra så? är så trött på människor som inte verkar ha eget eget liv, utan roar sig med att förstöra för andra. visst, man "ska" inte skriva saker på internet som man inte vill ska läcka ut.. men varför ska man inte kunna det? alla har väl nog med sitt & sina egna problem, utan att patetiska människor är där och ska förstöra.
hoppas att det inte var många som hann se det, eva (och att dom som gjorde det fattar att ni inte gått ut med det än) och att ni får berätta det själva när ni vill! kramkram
jag är en rätt lugn och snäll person men just nu skulle jag bara vilja veta vem som skivit på din blogg och ge den en käftsmäll. exakt vad är meningen med att göra så? är så trött på människor som inte verkar ha eget eget liv, utan roar sig med att förstöra för andra. visst, man "ska" inte skriva saker på internet som man inte vill ska läcka ut.. men varför ska man inte kunna det? alla har väl nog med sitt & sina egna problem, utan att patetiska människor är där och ska förstöra.
hoppas att det inte var många som hann se det, eva (och att dom som gjorde det fattar att ni inte gått ut med det än) och att ni får berätta det själva när ni vill! kramkram
-

evelinah - Alltid online

Tack för ert "medlidande".
Jag har nog varit ganska ledsen i ögat idag (speciellt när jag i övrigt är ganska nedstämd). Men jag hoppas också att de som hann se det har vett att hålla tyst så att det inte börjar gå rykten. Det är trots allt många vänner, bekanta och bekantas bekanta som läser.
Men som sagt. Man slutar aldrig förvånas över folk.
Jag har nog varit ganska ledsen i ögat idag (speciellt när jag i övrigt är ganska nedstämd). Men jag hoppas också att de som hann se det har vett att hålla tyst så att det inte börjar gå rykten. Det är trots allt många vänner, bekanta och bekantas bekanta som läser.
Men som sagt. Man slutar aldrig förvånas över folk.
- Eva
- Alltid online

Fy så trist! Jag hade blivit jätteledsen också! Hoppas de du helst inte vill ska veta än (eller helt enkelt vill få berätta för själv och att de inte ska få veta via ryktesvägar) inte har hunnit läsa kommentarerna, eller att de inte läser dem alls... *håller tummar* och det vore supertrist om du försvann från forumet, men ja, förstår om det inte känns kul längre!
-

fru Wahlström - Alltid online

Fy vad trist!
Brukar inte det finnas en inställning nånstans på bloggarna där du måste godkänna alla inlägg som görs så att du har en chans att ta bort dom oönskade? Trist att du ska behöva göra en sån sak men vore ju trevligt ifall du stannade här hos oss
Hoppas att "idioten" som håller på så lägger av. Det är ju upp till dig att berätta när du känner dig redo.
Kram!
Brukar inte det finnas en inställning nånstans på bloggarna där du måste godkänna alla inlägg som görs så att du har en chans att ta bort dom oönskade? Trist att du ska behöva göra en sån sak men vore ju trevligt ifall du stannade här hos oss
Hoppas att "idioten" som håller på så lägger av. Det är ju upp till dig att berätta när du känner dig redo.
Kram!
-

MinisMamma - Alltid online

Jag säger GRATTIS jag också.
Skittråkigt att någon skrev om din graviditet när du bad om att det ni inte skulle gå ut med den men tyvärr är det nog ganska svårt att vara anonym på nätet.
Hoppas att det inte blev för stor skada skedd i alla fall.
Skittråkigt att någon skrev om din graviditet när du bad om att det ni inte skulle gå ut med den men tyvärr är det nog ganska svårt att vara anonym på nätet.
Hoppas att det inte blev för stor skada skedd i alla fall.
-

Medea - Alltid online

det är tråkigt att männiksor inte kan respektera sånt. Man brukar ju inte skvallra vidare om man fått reda på en sådan underbar nyhet speciellt inte när personen i fråga inte vill det.
ja hoppas vi får följa din graviditet i alla fall.
ja hoppas vi får följa din graviditet i alla fall.
-

ToToRo - Alltid online

42 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3