Smoothiedrickaren
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Smoothiedrickaren
Det var jättelänge sen jag postade en bild på Elis så här kommer en fin bild som maken tog på Elis igår när han dricker en smoothis (notera hur min stora kille dricker ur ett rikigt glas! Han är så stolt!) Elis verkligen älskar smoothies! Favoriten är med banan, ananas, mango, papaya, vaniljyogurt och lite äppeljuice.
Senast redigerad av shoegal lör nov 21, 2009 02:03, redigerad totalt 1 gång.
- shoegal
- Alltid online

Re: Smoothiedrickaren
ÅHHHH vad fin han är! Och stora killen med riktigt glas! Det är verkligen ett sånt där snapshot ur verkligheten som blir helt underbart!
Mixar ni hela smoothiesen själv eller köper ni juice och gör det på? Låter väldigt gott och som något kul att testa på lillan vid något festligt tillfälle men jag är urkass på de flesta exotiska frukter
(de är liksom alltid sjukt omogna när jag köper dem av någon anledning och nästa gång jag tittat på dem har de ruttnat. Jag fattar inget alls.)
Mixar ni hela smoothiesen själv eller köper ni juice och gör det på? Låter väldigt gott och som något kul att testa på lillan vid något festligt tillfälle men jag är urkass på de flesta exotiska frukter
- Liina
- Alltid online

Åh, vad gott det ser ut! Han är så fin Elis!
Liina: Jag känner igen det där med frukten... Äpplen och annat vanligt går åt, men all sån annorlunda frukt blir bara liggande.
Liina: Jag känner igen det där med frukten... Äpplen och annat vanligt går åt, men all sån annorlunda frukt blir bara liggande.
-

Koko - Alltid online

Liina: jag mixar hela själv. Coop har frysta smoothie fruktmixar och har en med mango, ananas och papaya, sen tillsätter jag en färsk banan och yogurt och lite juice (för att den ska bli lättare att dricka). Det finns en färdig att köpa, Semper har en med banan och mango och den tycker Elis är helt ok, men den hemmagjorda älskar han (jag med
).
- shoegal
- Alltid online

Vad stor Elis har blivit!
Smoothies MÅSTE bli min nya drog.. Det är ju så gott!
Smoothies MÅSTE bli min nya drog.. Det är ju så gott!
-

Mickis - Alltid online

Hihi, söta Elis. Vad gott med Smoothies, har jag inte gjort på länge, nog dax snart igen, bra sätt att få i sig lite c-vitaminer så här i mörka vintern 
-

Tossy - Alltid online

Stora fina killen!
Smoothies låter smaskens. jag så sån färdig mix på ICA. Då kanske man kan prova det då.
Smoothies låter smaskens. jag så sån färdig mix på ICA. Då kanske man kan prova det då.
- Fru S.
- Alltid online

Oj oj oj så söt han är din Elis! Och vad stor och "vuxen" han ser ut med ett riktigt glas i handen!! 

ma 30/10-10
mf 23/7-11
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!!!
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp
-

Lillan08 - Alltid online

Ååå goa Elis vad jag saknar er!! Har har verkligen vuxit! Victor hade aldrig fixat att hålla ett glas sådär...ja om man inte bryr sig att innehållet hamnar överallt såklart
- sprallos
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking