slut
8 inlägg • Sida 1 av 1
slut
Då var jag singelmamma igen då.
Asså det går inte så bra för mig det här.
Jag har börjat fundera på att bara ha en endaste karl i mitt liv, Casper.
Jag får nog ge han ett syskon genom spermadonation.
Det börjar kännas som ett mer vettig alternativ än att ha en relation.
Hur som helst.
Det tog slut för vi var så olika.
Jag är familjetypen som ÄLSKAR att bara ligga i soffan framför en bra film (älskar ju film hehe)
Medan han vill gå ut och flänga och göra saker.
Han tyckte också att vi blivit bekväma med varandra för snabbt och att det inte var nå spänning längre, han ville ha spänning i förhållandet.. (ah jag vet inte.)
Han tyckte jag kunde ha barnvakt oftare och sånna grejer vilket jag inte alls har lust med eller känner behov av.
Ja, jag skulle kunna göra en lång lista över alla olikheter som gjorde att det faktiskt aldrig skulle funka i längden.
Jag var väldigt ledsen efter vi gjorde slut (igår kväll skedde detta)
Men idag, nu, när jag faktiskt kallar mig för singelmamma (igen) så känns det inte fel.
Det känns som jag.
Det här är nog helt rätt beslut.
Asså det går inte så bra för mig det här.
Jag har börjat fundera på att bara ha en endaste karl i mitt liv, Casper.
Jag får nog ge han ett syskon genom spermadonation.
Det börjar kännas som ett mer vettig alternativ än att ha en relation.
Hur som helst.
Det tog slut för vi var så olika.
Jag är familjetypen som ÄLSKAR att bara ligga i soffan framför en bra film (älskar ju film hehe)
Medan han vill gå ut och flänga och göra saker.
Han tyckte också att vi blivit bekväma med varandra för snabbt och att det inte var nå spänning längre, han ville ha spänning i förhållandet.. (ah jag vet inte.)
Han tyckte jag kunde ha barnvakt oftare och sånna grejer vilket jag inte alls har lust med eller känner behov av.
Ja, jag skulle kunna göra en lång lista över alla olikheter som gjorde att det faktiskt aldrig skulle funka i längden.
Jag var väldigt ledsen efter vi gjorde slut (igår kväll skedde detta)
Men idag, nu, när jag faktiskt kallar mig för singelmamma (igen) så känns det inte fel.
Det känns som jag.
Det här är nog helt rätt beslut.
-

miihmeow - Alltid online

Re: slut
Om de känns rätt så är deförmodligen de.
Men kom ihåg att inte dra alla över en kam, finns många mysiga killar som är familje killar som kan tänka sig att vara hemma
Men de är bra att du inte känner dig stressad över något sådant utan är nöjd som de är, för de är de som är viktigast!!
Men kom ihåg att inte dra alla över en kam, finns många mysiga killar som är familje killar som kan tänka sig att vara hemma
Men de är bra att du inte känner dig stressad över något sådant utan är nöjd som de är, för de är de som är viktigast!!
-

gangsterflickan - Alltid online

Vad tråkigt att det inte fungerade för er
men det är ju sånt som händer. Han kanske inte var redo för att bli plastpappa trots allt det är ju ett ganska stort steg.
Det är nog inte fel att vara singelmamma om du känner att det känns ok att säga det för dig själv. Fast som gangsterflickan säger så dra inte alla över en kam det finns någon mysig familjeman därute för dig, det gäller bara att hitta honom.
Kram!
Det är nog inte fel att vara singelmamma om du känner att det känns ok att säga det för dig själv. Fast som gangsterflickan säger så dra inte alla över en kam det finns någon mysig familjeman därute för dig, det gäller bara att hitta honom.
Kram!
- Taweret
- Alltid online

Tråkigt, men kanske bäst om ni var så olika.
Men som Frixie säger så finns det en karl där ute som vill samma som du ska du se. Och kanske när du minst anar det dyker han upp drömprinsen på sin vita springare ( eller vad man nu brukar säga...)
Kram!
Men som Frixie säger så finns det en karl där ute som vill samma som du ska du se. Och kanske när du minst anar det dyker han upp drömprinsen på sin vita springare ( eller vad man nu brukar säga...)
Kram!
-

soltrollet - Alltid online

Så tråkigt...eller inte, det var ju inte rätt.
Du har Casper i alla fall och du kommer säkert hitta nån som vill vara med i er lillla familj. Nån som har eget barn kanske?
Du har Casper i alla fall och du kommer säkert hitta nån som vill vara med i er lillla familj. Nån som har eget barn kanske?

-

Redhotwera - Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1