Slänger in samma story här oxå :)
26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
usch, jag är så hungrig hela tiden. hahaha! tobbe säger jag börjar bli en tjokis, men jag går ju upp 30 kilo varje gång, så jag är på god väg
- MammaTillRasmus
- Alltid online

MammaTillRasmus skrev:usch, jag är så hungrig hela tiden. hahaha! tobbe säger jag börjar bli en tjokis, men jag går ju upp 30 kilo varje gång, så jag är på god väg
Inte jag, men däremot så kan jag bli vrålhungrig 20-30min efter att vi ätit, men när jag väl ska äta så kan jag inte få i mej nåt... Sitter väl i sen förra gången då jag mådde illa direkt i samband med mat, fick sånna ångestattacker och kunde inte svälja nåt... Tror det är via det som vi kommer behöva berätta sen om ingen avslöjar oss innan
-

mandis04 - Alltid online

Stina skrev:Så skönt att amanda är blöjfri nu oxå!!
ja verkligen
p.s, inte hunnit börja med storyn riktigt ännu, ska se om jag iaf kan börja på den nu i helgen
-

mandis04 - Alltid online

Ingen brådska! Ta det lugnt!
Ella går ju över själv på natten eftersom vi har en vanlig säng till henne nu! Men jag tänker att om hon bara somnar i sin säng så kommer hon ju sova hela natten tillslut och då har man inte det problemet! Vem orkar gå upp mitt i natten o lägga tillbaka henne???
Ella går ju över själv på natten eftersom vi har en vanlig säng till henne nu! Men jag tänker att om hon bara somnar i sin säng så kommer hon ju sova hela natten tillslut och då har man inte det problemet! Vem orkar gå upp mitt i natten o lägga tillbaka henne???
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2