Banner Forum Image

Skulle behöva lite råd!!!!

Diskutera vanliga barnsjukdomar och barns utveckling

Inläggav Johanna H » tis feb 12, 2008 14:18

Halloj!! Ja jag vet inte riktigt vad det är men hon vill i allafall inte äta upp sin välling och jag kan bara amma i sängen! om jag provar någon annanstans tar hon inte bröstet... vår bvc har bara tidsbokning och när jag ringde sist så fick jag tid en vecka senare.. jättedåligt men så har vi.. men jag är inte orolig så, för hon är glad och så bara det att hon inte tar bröstet om jag inte går och lägger mig med henne.. och sen vill hon sova.. så hon sover mer än vanligt... men som sagt tror inte det är något... :)
Johanna H
Alltid online
Alltid online

Inläggav Carola » tis feb 12, 2008 15:41

ahaaa.. nu fattar jag det med amma i sängen hihi.. Så de kan bli...*Ler* skönt att det är bättre... Och de kan ju få för sig saker bara sådär oxå.. Kram
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Carola
Alltid online
Alltid online

Inläggav HelenaS » tis feb 12, 2008 22:19

Det där med att hon sover mer än vanligt behöver inte vara något konstigt. Hon kanske är inne i en ny utvecklingsfas och växer lite extra mycket, då känner kroppen av att den behöver lägga mer energi på tillväxten och mindre energi på att ta in nya intryck.

Det där visar sig fortfarande på min 6-åring ibland tycker jag. Både när det gäller sömn och mat. Vissa perioder kan han äta som en häst och vara hungrig jämt, medan andra gånger äter han som en liten myra flera veckor i sträck. Barn och "faser" går hand i hand!
Bild

Bild
Användarvisningsbild
HelenaS
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Barns hälsa & utveckling