Skratt!:)
7 inlägg • Sida 1 av 1
Skratt!:)
Idag skrattade Isac för första gången på riktigt
Annars har han bara flinat lite när han känt sig nöjd o glad, men idag sjöng jag lite för honom när han var trött o skulle somna..då skrattade han åt mig 2 ggr....jag kanske sjöng så fult
Han var så söt så jág började ju såklart gråta...haha!
Han har även börjat prata på sitt egna lilla vis, sötnosen
Kan bara tänka mig hur mkt man smälter när han säger mamma för första gången
Annars har han bara flinat lite när han känt sig nöjd o glad, men idag sjöng jag lite för honom när han var trött o skulle somna..då skrattade han åt mig 2 ggr....jag kanske sjöng så fult
Han var så söt så jág började ju såklart gråta...haha!
Han har även börjat prata på sitt egna lilla vis, sötnosen
Kan bara tänka mig hur mkt man smälter när han säger mamma för första gången
- Encisen
- Alltid online

Haha Lissan skrattade också åt mej första gången när jag sjöng...
Och det har hon fortsatt med så jag misstänker att de låter roligt... Ska nog inte satsa på Idol audition haha
-

soltrollet - Alltid online

haha, så roligt o härligt! (jag började också gråta första gången! så det droppade på jakob...
) synd man inte kan lägga upp nåt stort här för jag fångade några underbara skratt på film idag!
-

Kali - Alltid online

Visst e det ett underbart ljud. Fick mitt första 12 feb men sen dröjde det nästan 2 veckor till innan jag fick mer. Nu skrattar han lite varje dag o speciellt när han titta i spgeln o när vi skrattar. då tittar han, skrattar, o tittar igen på oss om det fortfarande va roligt, skrattar vi skrattar han vidare men annars inte
ser så fruktasnvärt kul ut.
-

ToToRo - Alltid online

Hihi ja det var verkligen häftigt, o han såg lite ut som en gnäggande häst med överläppen haha
Imorse vaknade han med ett stort fliiin, man blir alldelles varm i kroppen
Ibland går det ju bara inte att hålla tårarna tillbaka, dom är ju det vackraste vi sett allas våra bebisar:D
Imorse vaknade han med ett stort fliiin, man blir alldelles varm i kroppen
Ibland går det ju bara inte att hålla tårarna tillbaka, dom är ju det vackraste vi sett allas våra bebisar:D
- Encisen
- Alltid online

7 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling