Skor?
6 inlägg • Sida 1 av 1
Skor?
Lily har fått ett par Crocs som hon älskar och de är ju så praktiska på alla sätt. Men igår när hon rymde till grannen (en gammal man som vi kallar skåningen - han har bott här uppe i över 30 år men pratar fortfarande så att vi har svårt att förstå ibland
- och vi jobbade ihop tidigare men då var jag livrädd för honom - men Lily och han är bästisar
) så frågade han om de verkligen var bra för henne, borde hon inte ha skor med mer stöd. Och då kände jag mig som en dålig mamma... Är det så? Minns förra sommaren när hon inte ens kunde gå, då hade vi Kavat-sandaler för att de skulle stödja ankeln och då, behövs det nu också? Någon som vet?
-

Sinus - Alltid online

Re: Skor?
Ida har också gympaskor, men det känns så varmt tycker jag. Stod och tittade på en killes crocs på dagis igår och undrade om jag inte skulle köpa såna. På Idas avdelning är det bara han som har, men på den andra där de är året äldre har flera stycken såna. Jag tror att våra går så bra nu så det spelar inte så stor roll vilka skor de har, huvudsaken de kan röra sig med dem som de ska och att de inte halkar åt sidan och så. Men de sitter väl ganska bra tykcer jag det ser ut som på andra?
-

Tossy - Alltid online

Eric har Crocs, och det funkar alldeles utmärkt. De sitter superbra på foten. Han har även två par Kavat-sandaler, men de känns så varma nu när det slås värmerekord var och varannan dag.
Fördelen med Crocs´en är att han kan ha dem på sig i badet om det är en stenig strand och sådär.
Fördelen med Crocs´en är att han kan ha dem på sig i badet om det är en stenig strand och sådär.
- lime95
- Alltid online

Noel har ett par crocs kopior (spiderman) som är köpta på Din Sko. Superlätta att springa med och sitter bra på foten. Han älskar att ha på sig dom. Sen har han ett par Nike sandaler med kardborre band runt fotleden och foten, ett par superlätta Nike gympaskor som verkar grymt sköna och ett par vita Nike Sneakers. Det är dom skorna han använder mest. Sen har ett par converse kopior och 2 par andra gympa dojor som jag använder är han är ute och kör sin plast polismoped för då sliter han extremt mycket framtill på skorna efterson han släpar dom i marken.
I den här familjen så älskar vi skor och mössor, så Noel har en massa varianter av båda
I den här familjen så älskar vi skor och mössor, så Noel har en massa varianter av båda
-

MinisMamma - Alltid online

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling