Skara Sommarland
10 inlägg • Sida 1 av 1
Skara Sommarland
Kan det vara roligt för en 1-åring tro? Jag har varit där några gånger som barn, men jag minns nästan inget därifrån. Nike får väl kanske inte samma upplevelse som en 3-åring kanske, men något borde det väl finnas för henne? Någon som vet? 
-

fumlan - Alltid online

Nja kanske inte så mkt för en 1-åring... förutom akvariet där det går att titta på krokodiler och ormar och sånt.
Jag hoppade bungyjump när jag var på skara sommarland! men det gör jag aldrig om!
men kul att ha gjort
Jag hoppade bungyjump när jag var på skara sommarland! men det gör jag aldrig om!
-

acko - Alltid online

Svårt att se på deras hemsida men det brde ju finnas en minivattenpark för de minsta?!?!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Vi har varit på Skara Sommarland de senaste tre somrarna, och det finns verkligen något för alla åldrar!! För en 1-åring passar Kottelagunen, som är en barnpool med mycket grunt vatten, några fontäner, små rutschkanor osv. Sen finns Leklandet med bland annat gungor och mini-karuseller. Hon kanske även tycker att Sommarlandståget är spännande..
Jodå, det finns absolut saker som kan passa en 1-åring! Jag kan varmt rekommendera Skara Sommarland! I somras när vi var där var Kalle bara 9 månader, men han tyckte det var superkul med Kottelagunen!!
Jodå, det finns absolut saker som kan passa en 1-åring! Jag kan varmt rekommendera Skara Sommarland! I somras när vi var där var Kalle bara 9 månader, men han tyckte det var superkul med Kottelagunen!!
-

HelenaS - Alltid online

10 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas