Skansen....
12 inlägg • Sida 1 av 1
Skansen....
Måste få berätta att vi var på Skansen är om dagen...
Och vi hade jätte mysigt. Det var jag och min kompis samt hennes dotter och så Hobbe.
Vi gjorde allt man kan tänka sig.... Åkte små bilar, gjorde barnen, Nicolle kunde inte styra så hon åkte bara runt runt runt...
Det måtte ha varit någe tekniskt fel på Hobbes bil, för den gick väldigt mycke mer fort än de andras bilar. Har en film snutt, där han åker runt som ett jihu bland andra barn och deras föräldrar. Jag nervös skrattade ihjäl mig, för det såg helt sjukt och farligt ut.... Men han kan styra så det hände inte någe, men det var kul.
Sen blev det ponny-ridning. (är egentligen helt emot det, eftersom jag tycker lite små synd om hästarna, men hon lovade att hästarna tyckte det var kul)
De flesta barn som får rida gör det med pirrande mage och nervositet.
Hobbe har aldrig tidigare suttit på häst, dock umgåtts med hästar, men upp kom han, och där satt han helt avslappnad och gungade med...
Efter en liten stund så somnade han... Helt vansinnigt, men sant. Så mysigt tyckte han att det var!! hahahahaha
Och vi hade jätte mysigt. Det var jag och min kompis samt hennes dotter och så Hobbe.
Vi gjorde allt man kan tänka sig.... Åkte små bilar, gjorde barnen, Nicolle kunde inte styra så hon åkte bara runt runt runt...
Det måtte ha varit någe tekniskt fel på Hobbes bil, för den gick väldigt mycke mer fort än de andras bilar. Har en film snutt, där han åker runt som ett jihu bland andra barn och deras föräldrar. Jag nervös skrattade ihjäl mig, för det såg helt sjukt och farligt ut.... Men han kan styra så det hände inte någe, men det var kul.
Sen blev det ponny-ridning. (är egentligen helt emot det, eftersom jag tycker lite små synd om hästarna, men hon lovade att hästarna tyckte det var kul)
De flesta barn som får rida gör det med pirrande mage och nervositet.
Hobbe har aldrig tidigare suttit på häst, dock umgåtts med hästar, men upp kom han, och där satt han helt avslappnad och gungade med...
Efter en liten stund så somnade han... Helt vansinnigt, men sant. Så mysigt tyckte han att det var!! hahahahaha
- Bilagor
-
- IMG_0173.JPG (53.86 KB) Visad 633 gånger
-
- IMG_0176.JPG (59.24 KB) Visad 633 gånger
-
- IMG_0184.JPG (55.29 KB) Visad 633 gånger
-

30-åringen - Alltid online

Re: Skansen....
det låter som en toppen dag....var på skansken för många år sen kanske dags att¨åka igen för att titta
-

veronica82 - Alltid online

Åh va mysigt det ser ut 
Kolla in min tårtblogg http://cakesbyw.blogg.se/
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

- viktoria.ö
- Alltid online

Haha, vad jag skrattade åt bilkörningen! Låter helt galet, och jag hade inte heller kunnat hålla mig för skratt om det varit mitt barn. Ser det verkligen framför mig hur den lille killen rejsar runt och kryssar mellan de andra långsamma barnen! =))
-

moia - Alltid online

Va kul! Haha, somna på hästen! 
- Ki27
- Alltid online

Låter som att ni hade en underbar dag där på Skansen
och va myssiga bilder. Ridturen såg ut att vara omtyckt:)
- trudy
- Alltid online

Åhh vad mysigt det låter!
Vi hade tänkt åka in till skansen nu någon dag men vädret blev ju så dåligt...men när de blir finare ute ska vi dit, det tror jag liam skulle tycka om 
-

Skumpan - Alltid online

12 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas