Banner Forum Image

Ska jag verkligen behöva finna mig i det här???

Re: Ska jag verkligen behöva finna mig i det här???

Inläggav sprallos » mån dec 28, 2009 10:30

Skönt att du flyttat och på sätt och vis är det "tur" att han beter sig som han gör, för det förstärker bara ditt beslut att lämna honom. Men såklart är det ju jättetrist och kasst av honom att bete sig så. Usch....Karma-trollet kommer att hitta honom förr eller senare!

Stor Kram! Hade jag bott närmare hade jag definitivt också kunnat passa Noel.
sprallos

Inläggav Tossy » mån dec 28, 2009 23:08

Usch vad sur jag blir på hans beteende! Men det är ju helt klart han som kommer få lida för det i längden. Om han inte vill att Noel ska "glömma" honom får han väl se till att umgås med sin son, ni bor ju trots allt nära varandra. Och du, försök ignorera honom när han tjafsar och fortsätt säg ifrån! Jag och Ida får komma och hälsa på nån dag och roa Noel så du kan fixa lite, eller så kan de roa varandra och vi fixa lite :-)
BildBild BildBild
Användarvisningsbild
Tossy
Alltid online
Alltid online

Inläggav fru Wahlström » mån dec 28, 2009 23:58

tycker faktiskt det låter lite som att det verkligen går upp för honom nu att du har tagit saken i egna händer och lämnat honom. Karlar kan ju vara lite segtänkta... och kanske det är därför han bråkar med dig om dina saker etc... för att straffa dig lite. Men det straffar ju bara honom själv i slutändan, och Noel tyvärr. Men förhoppningsvis ändrar han sig snart och känner att han saknar sitt barn. Och som väl är så är Noel inte så gammal än och kommer inte komma ihåg detta sen ändå, utan förhoppningsvis bara glada mamma och pappa som kan umgås som vänner om inte annat!

Stor kram tjejen, tycker du är sketastark som tagit tag i saken och gör något bra för dig själv och för Noel!!
Användarvisningsbild
fru Wahlström
Alltid online
Alltid online

Inläggav Ki27 » tis dec 29, 2009 12:31

Tror oxå som Wahlström, som jag skrev nån annanstans, att det låter som det gått upp för honom att du vekligen flyttat! Att det blev verklighet... Och att han är ännu tjurigare för det nu då, barnsligt... Så många chanser du gett honom... han trodde väl att det skulle gå igenom denna gång oxå..?

Tycker du är jättestark som fixar allt detta.
Tycker synd om Noel att hans pappa är sån skit, hoppas han ändrar sig, och tar tillvara på sina stunder med Noel när han trots allt, pga dej, bor så nära!!!

Stor karm!
Ki27
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Relations problem