Simhallen here we come =)
3 inlägg • Sida 1 av 1
Simhallen here we come =)
På lödag ska vi till Torsby o bada med Theo o ett par kompisar som har en tjej (Thea) på tre år...
Jag har nu köpt huggies swimpants till Theodore!
Dock har aldrig varit till en simhall med skrutt så nu har jag lite frågor!!!
Har de dykreflexen kvar vid 6 månader??
Kan man försöka med ett sk. dyk om de känner sig trygga i vattnet????
E lite nervig faktiskt!!!!
Sedan har jag ångest över hur jag ser ut.. Baaaa... Jag vet att jag får se ut så här för att jag fått barn men jag tror inte jag e redo o visa mig i bikini än.. Baddräkt e uteslutet!!!! Men jag får göra det för Theos skull!!
Efteråt så tycker jag säkert att jag va jättelöjlig!!
Så nu e det att hitta en ny bikini då om det finns någonstans...
Jag har nu köpt huggies swimpants till Theodore!
Dock har aldrig varit till en simhall med skrutt så nu har jag lite frågor!!!
Har de dykreflexen kvar vid 6 månader??
Kan man försöka med ett sk. dyk om de känner sig trygga i vattnet????
E lite nervig faktiskt!!!!
Sedan har jag ångest över hur jag ser ut.. Baaaa... Jag vet att jag får se ut så här för att jag fått barn men jag tror inte jag e redo o visa mig i bikini än.. Baddräkt e uteslutet!!!! Men jag får göra det för Theos skull!!
Efteråt så tycker jag säkert att jag va jättelöjlig!!
Så nu e det att hitta en ny bikini då om det finns någonstans...
- SessanA
- Alltid online

Re: Simhallen here we come =)
jag tror inte det kommer kännas så jobbigt som du tror att visa dig i badkläder, man fokuserar så mycket på barnet när man är där med det.
Jag hade inte velat försöka mig på ett dyk själv utan någon slags guidning, knappt ens då. Tänk på att du kan göra din pojk skrämd för vatten. Om ni inte går i babysim och känner er bekväma med det så gör det inte, det är ju så onödigt.
Jag hade inte velat försöka mig på ett dyk själv utan någon slags guidning, knappt ens då. Tänk på att du kan göra din pojk skrämd för vatten. Om ni inte går i babysim och känner er bekväma med det så gör det inte, det är ju så onödigt.
- Liina
- Alltid online

Re: Simhallen here we come =)
hihihi..va kul!vi var oxå i simhallen första gången när challe var runt 6 månader.det gick jättebra!han gillade INTE att va under vattnet så jag skulle nog avråda från det, dumma jag som ville prova
han blev inte skrämd men man såg att han tyckte det var otäckt!ska inte upprepas...
jo jag tyckte oxå det var lite jobbigt att visa sig i bikini, har jag tyckt innan vi fick barn oxå men när den väl satt på o man var där så var det 100% fokus på barnet så jag brydde mig faktiskt inte.ha en rolig dag!!!
han blev inte skrämd men man såg att han tyckte det var otäckt!ska inte upprepas...
jo jag tyckte oxå det var lite jobbigt att visa sig i bikini, har jag tyckt innan vi fick barn oxå men när den väl satt på o man var där så var det 100% fokus på barnet så jag brydde mig faktiskt inte.ha en rolig dag!!!
- tessgustavsson
- Alltid online

3 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas