Sex...
6 inlägg • Sida 1 av 1
Re: Sex...
Kör på om ni känner för det säger jag! Känns det inte bra för dig, om det gör ont eller så, så kan ni ju avbryta själva penetrationen och vänta med det.
-

Tossy - Alltid online

Hade sex då Lucas storebror bara var 3 veckor. Bara var försiktig...nu behöver ju inte stoppa in "den" heller. Går ju att "mysa" ändå...
- Lejonella
- Alltid online

jag väntade inte alls lika länge med Cera som med Kaspian, och det var "skönt" mycket snabbare med Cera också. Och då fick jag sy 7 stygn med henne. Med Kaspian var jag ju helt paj så då tog det rätt lång tid innan vi hade sex. Avslaget däremot tycker jag är lite unnice, så jag var inte så sugen så länge det var kvar, men det varade inte så länge.
Så mitt råd är också att testa!
Så mitt råd är också att testa!
- Maiyah
- Alltid online

tror att de är bra att göra ett första försök nu när du verkligen är sugen, eftersom de säkert kanske kommer göra lite ont med otur och så. så ju mer sugen du är dessto lättare kommer de att fungera.
lycka till ;D
lycka till ;D
-

gangsterflickan - Alltid online

Jag skulle testa, försiktigt...Känns det som att du vill och det verkar som att kroppen är redo så varför inte? Ha kondom och glidmedel och ta det lite lugnt så...Lycka till!
- sprallos
6 inlägg • Sida 1 av 1