Scrapbooking
71 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Scrapbooking
Ja, kategorin heter ju foto och scrapbooking, men det är övervägande foton här ;D
Är det nån mer än jag som scrapbookar? Jag har börjat och slutat hur många gånger som helst, men nu har jag plötsligt fått en inspirationskick! Vore kul att dela med sig av idéer och få mer inspiration
Är det nån mer än jag som scrapbookar? Jag har börjat och slutat hur många gånger som helst, men nu har jag plötsligt fått en inspirationskick! Vore kul att dela med sig av idéer och få mer inspiration
-

Veeronica - Alltid online

Re: Scrapbooking
här är en till, jag började under graviditeten:
nu holler jag på för fullt när jag har tid
. var på en kurs för 2 v sedan.
-

gellis - Alltid online

oh, vad roligt! Oj, jag hade ingen koll på att det finns kurser i sånt
Hade tänkt lägga upp ett par bilder på några skapelser när jag fått in bilderna i datorn också. Jag är rätt ny på scrapbook-fronten, så alla tips du/ni kan dela med dig/er av är välkomna
Kanske nån mer som funderar på att börja?
Hade tänkt lägga upp ett par bilder på några skapelser när jag fått in bilderna i datorn också. Jag är rätt ny på scrapbook-fronten, så alla tips du/ni kan dela med dig/er av är välkomna
-

Här är en till som scrapbookar
det är såååå kul men ibland får man lite ide torka. så då vore det toppen med ideer från andra. Jag har varit lite dålig på att framkalla kort sista tiden men har äntligen fått iväg en hel drös till fuji.
jag visste inte heller att det fanns kurser i sånt vart hittar man dom?
jag visste inte heller att det fanns kurser i sånt vart hittar man dom?
-

m83 - Har vimedbarn.se som startsida

ja, jag tänkte också på det där med idétorkan som jag drabbas av titt som tätt ;D
Mitt kommande projekt är att scrappa ihop ett litet album med bilder på plutten... har några framkallade, men ska skicka iväg fler... Tips och idéer jag kan använda mig av? Ska jag köra temasidor eller i kronologisk ordning? Hmm...
Mitt kommande projekt är att scrappa ihop ett litet album med bilder på plutten... har några framkallade, men ska skicka iväg fler... Tips och idéer jag kan använda mig av? Ska jag köra temasidor eller i kronologisk ordning? Hmm...
-

jag håller på en del, mestadels kort nu. har även gjort ett album till liam, som dokc inte är klart än. Var på symässan i kista för inte så lite sedan och blev nyinspirerad 
-

ToToRo - Alltid online

Jag bor i alingsås och där har jag turen att det finns två stämpel och scrappbooking affärer som båda två har kortmakerikurser och scrappbooking kurser.
eftersom jag nästan bara har hållt på med kort tillverkning så valde jag att gå en scrapkurs, kände att jag behövde lite inspiration till Isabells lilla album som jag ska ta itu med.
Är det nån som gjort nått dop kort? ska göra ett som ska vara klart nästa vecka, har sån ide torka.. blir jätte glad för tips:)
Veeronica: jag tror att jag ska kör med svartvita kort till Isabells album. sen kommer jag att göra 2 uppslag per månad, varje månad ska ha en tema färg. å massa band å prickiga papper:)
eftersom jag nästan bara har hållt på med kort tillverkning så valde jag att gå en scrapkurs, kände att jag behövde lite inspiration till Isabells lilla album som jag ska ta itu med.
Är det nån som gjort nått dop kort? ska göra ett som ska vara klart nästa vecka, har sån ide torka.. blir jätte glad för tips:)
Veeronica: jag tror att jag ska kör med svartvita kort till Isabells album. sen kommer jag att göra 2 uppslag per månad, varje månad ska ha en tema färg. å massa band å prickiga papper:)
-

gellis - Alltid online

kul att få se vad ni gjort/gör.
som sagt sitter jag väl mest med födelsekort ju nu. en till min bror, vi älskar te i vår familj så jag tyckte det passade och sedan ett till min brosdotter. hennes mamma älskar lila så jag hoppas det uppskattas.
färgerna blir inte riktigt densamma på bild men hoppas det syns någorlunda. störts nackdelen jag har är att jag inte kans skriva nå fint så oftast skrievr jag på datorn och printar ut
som sagt sitter jag väl mest med födelsekort ju nu. en till min bror, vi älskar te i vår familj så jag tyckte det passade och sedan ett till min brosdotter. hennes mamma älskar lila så jag hoppas det uppskattas.
färgerna blir inte riktigt densamma på bild men hoppas det syns någorlunda. störts nackdelen jag har är att jag inte kans skriva nå fint så oftast skrievr jag på datorn och printar ut
-

ToToRo - Alltid online

Jättefina kort ToToRo! Jag har scrappat lite digitalt på datorn men det verkar sååå mycket roligare att göra det "på riktigt". Mycket roligare att ha kvar det då också (som album och sånt som man kan sitt och bläddra i)! 
- Cecilia*
- Alltid online

Cecilia* skrev:Jättefina kort ToToRo! Jag har scrappat lite digitalt på datorn men det verkar sååå mycket roligare att göra det "på riktigt". Mycket roligare att ha kvar det då också (som album och sånt som man kan sitt och bläddra i)!
ja har aldrig scrapat på datorn. finns det program eler är det hemsidor man besöker? du kan väl visa lite av det du gjort?
-

ToToRo - Alltid online

jag har scrappat på http://www.scrapblog.com. Det är gratis. Man skaffar ett konto där på hemsidan sen är det bara att logga in och börja scrappa. Jag har det på den externa hårddisken (tror jag) så jag kan leta upp det imorgon och visa då, nu väntar sängen! 
- Cecilia*
- Alltid online

ser fram emot att få kika. sov så gott. här e det manfritt så jag myser för mig själv, vilket är rätt skönt emmelanåt.
-

ToToRo - Alltid online

lite pyssel som jag och syrran gjorde under sportlovet. det vänstra har syrran gjort och det högra har jag gjort. korten är tänkta till 2 av hennes kompisar som har fått 2 små bebisar
- Bilagor
-
- kort liten.jpg (44.9 KB) Visad 1357 gånger
-

gellis - Alltid online

Jag ska börja scrappa, snart, ska bara framkalla lite kort först. Har 606 st digitalkort på en skiva. Jag har aldrig lämnat in digitalkort förut. Jag har varit osäker på hur man gör...lite pinsamt...det verkar vara självklart för alla...men nu tror jag att jag ska få till det. Ska bara hitta ett ställe där det inte är superdyrt. Det blir ju stor skillnad på pris om det kostar en eller två kronor/kopia när man har så många kort.
Nä, nu är det dags att amma igen hör jag. Tjingeling!
=)
Nä, nu är det dags att amma igen hör jag. Tjingeling!
=)
-

leeloo - Gillar vimedbarn.se

71 inlägg • Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Återgå till Foto & scrapbooking