Scrapbooking
71 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Scrapbooking
Har gjort några ibjudnigskort till Leons ettårsdag!
Kunde ansträngt mej liiite extra med detaljer, men va gör man när man får göra det mitt i natten typ, haha..
tålamod!
Nu ska jag bara leta upp adressboken som tydligen är spårlöst försvunnen på två dagar....
Kunde ansträngt mej liiite extra med detaljer, men va gör man när man får göra det mitt i natten typ, haha..
Nu ska jag bara leta upp adressboken som tydligen är spårlöst försvunnen på två dagar....
- Ki27
- Alltid online

ToToRo skrev:gellis: o jag förtsår dig. jag har med mig pärlor upp till min sommarstuga så halsband har det blivit o sen sydde ja en kjol. men jag saknar mitt hem där ja har allt. jag sa ju alltid att jag aldrig skulle börja scrapbooka för jag tyckte det va slöseri med pengar att lägga på papper, men jag kan säga att jag har ändrat mig. ska ner till ulared i oktober o då ska jag köpa på mig en massa scrapbookprylar så jag har till nästa föräldraledighet
jag älskar att sitta och rita har alltid gjort det och en massa pengar har gått åt till en massor papper men om det är något slöseri med pengar? nej det tycker jag absolut inte . iallafall inte om man gillar att hålla på med att pyssla *L*
-

zettan - Alltid online

zettan: jag skriver under.
hihihi satt och städade bland mina scrapbookingprylar och fick mycket inspiration. ser fram emot ullaredsresan då jag ska "slösa" eller som min underbara mamma sa "investera i hälsan", med en massa papper. sen har jag önskat mig en begagnad cuttlebug till födelsedagen. Tänkte att när ja lessnar på den (om ja nu nånsin gör det) så får liam ärva den 
-

ToToRo - Alltid online

sasoki: jättefinainbjudningskort. hur många har du gjort?
-

ToToRo - Alltid online

ToToRo skrev:sasoki: jättefinainbjudningskort. hur många har du gjort?
Tack, tack!
Hela SJU stycken blev det, hihi! Liten släkt du vet
- Ki27
- Alltid online

Gellis, tack!
Nä, det är ett gråbeiget papper.
Nä, det är ett gråbeiget papper.
- Ki27
- Alltid online

sasoki: det va ganska lagomt antal... satt o byggt 60 kort till vårt bröllop. det va något tråkigt o sen såg de ju lika ut allihopa så det blev riktigt tråkigt. Kanske kan hitta på nå kul till nästes dop. då brukar man ju inte bjuda lika många.
-

ToToRo - Alltid online

ToToRo.. hihi, nä, det blir ju löpande band!
- Ki27
- Alltid online

Denna tråden är ju lite seg..
Trist, jag som tycker det är så kul med detta.
Slänger in en länk till min blogg.
http://sprattlarn.blogg.se
Och ber er kika in under kategorin "Scrap".
Där finns lite jag har gjort och jag fyller hela tiden på.
Lämna gärna kommentarer med tips och råd om ni har några!
Jag är helt ny på detta men tycker det är såå kul.
Hoppas tråden hoppar igång igen!
=)
Trist, jag som tycker det är så kul med detta.
Slänger in en länk till min blogg.
http://sprattlarn.blogg.se
Och ber er kika in under kategorin "Scrap".
Där finns lite jag har gjort och jag fyller hela tiden på.
Lämna gärna kommentarer med tips och råd om ni har några!
Jag är helt ny på detta men tycker det är såå kul.
Hoppas tråden hoppar igång igen!
=)
- Jag
- Gillar vimedbarn.se

Nu har det vart trögt på scrapbookingsidan. Jag har byggt julkort så det skriker om det och längtar till nästa helg då vi ska fira min födelsedag
Har önskat mig en epic six i present och har haft mycket svårt att hålla mig från att be om o få den tidigare (ja vet att de redan köpt en
)
Köpte för länge sen lite diecuts på tradera som fick dekorera Liams lilla kritburk. Burken är en gammal glassburk som jag målat och skylten är inplastad för att hålla en liten stund. Tänk va kul man kan ha det med papper
Ska ta och fota limpens lilla födelsedagskort. Blev faktiskt riktigt nöjd med det.
Köpte för länge sen lite diecuts på tradera som fick dekorera Liams lilla kritburk. Burken är en gammal glassburk som jag målat och skylten är inplastad för att hålla en liten stund. Tänk va kul man kan ha det med papper
Ska ta och fota limpens lilla födelsedagskort. Blev faktiskt riktigt nöjd med det.
-

ToToRo - Alltid online

71 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Återgå till Foto & scrapbooking