Banner Forum Image

Samtalstråd

Samtalstråd

Inläggav Stina » tis mar 10, 2009 14:03

Hej, här öppnar vi upp för er som vill prata av er kring den händelse som skett med jimmysmamma och som inte är sant.
Se även det globala meddelandet som finns i kontrollpanelen.

Läs Stefans inlägg om vad som hänt här.

/ Stina
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
Användarvisningsbild
Stina
Admin

Re: Samtalstråd

Inläggav Taweret » tis mar 10, 2009 14:13

Det här känns inte alls roligt speciellt inte då jag träffade sweety/Kristina med Oskar alldelses ensam. Hon verkade dock normal tyckte jag, nu träffades vi ju på ett köpcenter så vi var ju aldrig ensamma men hon kanske inte är farlig på det sättet.
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav 30-åringen » tis mar 10, 2009 14:16

Så många gånger jag har skakat på huvudet och trott det jag nu får bekräftat...
Skönt faktiskt, men tråkigt att någon spelar på andras känslor...
Hoppas denna kvinna får den vård hon behöver!
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
30-åringen
Alltid online
Alltid online

Inläggav Chobb88 » tis mar 10, 2009 14:17

Usch. jag tycker det är riktigt obehagligt
Men jag hoppas hon får den hjälp hon behöver
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
Chobb88
Alltid online
Alltid online

Inläggav fru Wahlström » tis mar 10, 2009 14:19

Ja usch. man känner sig lurad! Är arg på mig själv just nu, och på henne, hur fasen får man för sig att ljuga om såna saker!!??

Tänker på dig Taweret med, för jag vet att du hade träffat henne. Känns mycket olustigt. PM'a om du vill prata om det. *kram*
Användarvisningsbild
fru Wahlström
Alltid online
Alltid online

Inläggav Chobb88 » tis mar 10, 2009 14:24

fru wahlström: Ja jag förstår inte hur man kan ljuga om sånt. Du hade väl lärt känna "Marie" också?
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
Chobb88
Alltid online
Alltid online

Inläggav Chobb88 » tis mar 10, 2009 14:26

Bilddagboken funkar inte just nu. vill bara logga in där o blocka denna människa!
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
Chobb88
Alltid online
Alltid online

Inläggav minimamma92 » tis mar 10, 2009 14:28

jag mår jätte dåligt av det här, känner mig kränkt, förnedrad.. jag öppnade mig verkligen för marie, men det har kristina utnyttjat!! usch
minimamma92
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Inläggav Frixie » tis mar 10, 2009 14:29

Taweret: Det var säkert ingen fara för er!

Visst är det obehagligt när man får reda på att en människa faktiskt hittar på såna fruktansvärda lögner, men sen får vi ju förstå att det finns en sjukdomsbild bakom också.
Och jag säger som flera andra här: Hoppas Christina får den vård och hjälp hon behöver!

Från min sida kommer jag dock alltid att lita på mina medmänniskor trots att jag kan bli lurad till en början. Det brukar ju uppdagas förr eller senare i vilket fall...
Jag vill tro gott om alla människor!!
:qaf
Bild

PM:a mig om du behöver hjälp med något här på Vimedbarn!!!
Användarvisningsbild
Frixie
Moderator på Vimedbarn.se

Inläggav Taweret » tis mar 10, 2009 14:34

Hela denna historia är ju så grym, visst kunde man ha misstänkt att det var för mycket för att vara sant men jag är blåögd det vet jag.

Jag hade ju inte engegarat mig så mycket innan jag träffade henne så ni som pratat med henne mera och verkligen ställt upp för henne genom att finns där måste detta kännas jätte hårt för.

Fru wahlström det samma gäller för dig vill du prata så skicka ett pm, än så länge vet jag inte hur jag ska hantera detta. Mer än att jag vill in på bd och blockera henne men som sagt den är ju nere för stunden.

minimamma92 du får också pm om du känner att du behöver prata av dig mer privat.
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav vildasol » tis mar 10, 2009 14:38

Frixie, du har så rätt. Det går inte att misstänka alla människor. Ser man på forum som helhet, så är det som tur är ovanligt med personer som gör så här. Jag vet att det var en kille på Min bebis som också drev en historia alldeles för långt. Det tråkiga är att det är så många som har involverat sig i Marie-historien och verkligen ställt upp och nu känner sig lurade och svikna.

Men! Ni är underbara människor! Ni som har ställt upp för någon helt okänd och pratat, chattat och tom träffat personen. Ni måste verkligen vara fantastiska vänner och de som känner er ska bara vara stolta över er med så stora hjärtan!! Det är tråkigt att det fanns någon som utnyttjade er denna gång, men låt inte det förstöra era goda intentioner mot andra i framtiden.

Kram på er.
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
vildasol
Alltid online
Alltid online

Inläggav cornelia19 » tis mar 10, 2009 14:44

säger som er andra. Kan inte förstå hur en person kan utnytt´ja andra människors känslor så här. Väldigt tråkigt när en människa gör så, hoppas verkligen hon får den hjälp hon behöver
Användarvisningsbild
cornelia19
Alltid online
Alltid online

Inläggav Golli » tis mar 10, 2009 14:45

Jag vet inte om detta är lämpligt att säga eftersom jag vanligtvis känner stor sympati med människor som råkar ut för tragiska händelser i livet. Men när hon drog historien om att hon förlorade sin dotter i plötslig spädbarnsdöd så kände jag att det var något som inte stämde. Redan då kände jag att något var fel. Jag kanske har enormt god människokännedom eller är det bara att jag kan vara känslokall ibland. Jag vet inte...
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Golli
Alltid online
Alltid online

Inläggav MinisMamma » tis mar 10, 2009 14:47

vildasol skrev:Frixie, du har så rätt. Det går inte att misstänka alla människor. Ser man på forum som helhet, så är det som tur är ovanligt med personer som gör så här. Jag vet att det var en kille på Min bebis som också drev en historia alldeles för långt. Det tråkiga är att det är så många som har involverat sig i Marie-historien och verkligen ställt upp och nu känner sig lurade och svikna.

Men! Ni är underbara människor! Ni som har ställt upp för någon helt okänd och pratat, chattat och tom träffat personen. Ni måste verkligen vara fantastiska vänner och de som känner er ska bara vara stolta över er med så stora hjärtan!! Det är tråkigt att det fanns någon som utnyttjade er denna gång, men låt inte det förstöra era goda intentioner mot andra i framtiden.

Kram på er.

Jag kan inte mer än hålla med i ditt påstående Vildasol! :qaf
BildBild

BildBildBildBild

Bild Bild
Användarvisningsbild
MinisMamma
Alltid online
Alltid online

Inläggav bickyn » tis mar 10, 2009 14:47

Det var ju tur ändå att hon inte hade genomlidit det ödet hon påstod kan jag känna. Fast något traumatiskt måste hon ju varit med om för det är ju inte direkt en halt häst som är problemet i hennes stall.

Hoppas att hon skäms (och sedan får hjälp om det är någon sjukdom som ligger bakom)
bickyn
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Nästa

Återgå till Sorg & saknad