Banner Forum Image

Samtalstråd

Re: Samtalstråd

Inläggav Mamma_Karin » ons mar 11, 2009 12:42

Jag skrev aldrig någonting i trådarna om "Marie" och hennes familj. Jag klarade inte av det. Visste inte vad jag skulle skriva. Vad skriver man till någon som upplevt så mycket hemskheter?

och så är allt bara ett påhitt??

På sätt & vis är det skönt. Man vet att "Jimmy" inte lider...
Jag tycker synd om Taweret, minismamma & fru Wahlström.

Hoppas nu verkligen att Christina får den vård hon behöver!!
Bild
Användarvisningsbild
Mamma_Karin
Kan inte slita sig från vimedbarn.se
Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Inläggav Mixiz » tor mar 12, 2009 10:06

urs!
nu har jag vart mkt dålig på att vara inne här på vmb, så detta har jag missat!!
Men fick mig en chock när jag läste att allt var bluff!! jag som suttit timtal o snackat med "marie", timmar åt o tänka på henne efter att hon tog "självmord", tankar kring hur hon kunde lämna sitt barn levande i livet osv, osen är det inte ens sant =(

Taweret, nu får jag grymt dåligt samvete jag inte lyckades komma till träffen, hade jag vetat du skulle träffa en sådan människa själv med Oskar så hade jag nog kört min syster till sjukhuset osen kommit bort till er!

Nej urs, det här var inte vad jag väntat mig!!! Hoppas tjejen får den hjälp hon behöver, och att hon inte får tillgång till datorer på samma sätt innan hon e frisk!
Bild
Mixiz
Alltid online
Alltid online

Inläggav Taweret » tor mar 12, 2009 10:09

Mixiz du behöver inte ha dåligt samvete för att du inte kom, din syster behövde dig mer än vad jag och Oskar gjorde. Hon verkade inte farlig utan mest skör när jag träffade henne och vi var ju på Mitt i City så jag var ju aldrig själv med henne och det känns skönt.

Jag visste inte att du haft så mycket kontakt med henne, hoppas att du inte mår alltför dåligt av detta nu. Utan att du fortsätter vara så snäll och gullig som du är och inte börjar misstro människor bara för du träffade på denna pajas.

:qaf
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav madelene_jansson » tor mar 12, 2009 10:22

Jag har inte hängt med nånting. Och vet ingenting om vad människan har skrivit. Men jag har läst lite i vad ni har skrivit.

Och det verkar ju sjukt och otäckt. Otäckt med sådana GROVA påhitt lixom.

Nä fy fan..
BildBild
Användarvisningsbild
madelene_jansson
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Inläggav matildab » tor jun 03, 2010 12:32

jisses, det här har jag helst missat!vilken historia!!jag har läst lite i trådarna men har inte förstått hur sanningen kom fram???
hur och vem kom på att allt var lögn???trasslade lögnerna ihop sig??
ruskigt!
Bild
matildab
Galen i vimedbarn.se
Galen i vimedbarn.se

Föregående

Återgå till Sorg & saknad