Samla?
12 inlägg • Sida 1 av 1
Oj, jag är en riktig samlare... Som liten har jag samlat på brevpapper, bokmärken, tvålar, porslinsfigurer, Muminfigurer och suddgummin.
I vuxen ålder samlade jag länge på skivor med Björk (isländska artisten), mellan 1997 och 2001 ungefär. Köpte tex den nya singeln i alla utgåvor som kom (amerikansk, engelsk, svensk, japansk etc). Har säkert över 500 skivor med henne! Sen så samlade jag även på tidningsutklipp, videofilmer och allt möjligt som hade att göra med henne. Har faktiskt en av europas största Björksamlingar. Efter jag slutade med det samlandet har jag faktiskt inte samlat på nått.
I vuxen ålder samlade jag länge på skivor med Björk (isländska artisten), mellan 1997 och 2001 ungefär. Köpte tex den nya singeln i alla utgåvor som kom (amerikansk, engelsk, svensk, japansk etc). Har säkert över 500 skivor med henne! Sen så samlade jag även på tidningsutklipp, videofilmer och allt möjligt som hade att göra med henne. Har faktiskt en av europas största Björksamlingar. Efter jag slutade med det samlandet har jag faktiskt inte samlat på nått.
- shoegal
- Alltid online

[quote="shoegal"] Har faktiskt en av europas största Björksamlingar..[quote]
Wow
gu va coolt
Har du förresten hört artisten Pain han har gjort en cover på Björks Play Dead. Men hennes version är ju såklart bättre
men ändå
Wow
Har du förresten hört artisten Pain han har gjort en cover på Björks Play Dead. Men hennes version är ju såklart bättre
-

acko - Alltid online

shoegal skrev:Hahaha, om det vore så väl! Vissa av skivorna har jag betalat oförskämt mycket pengar förHar bla hennes första skiva från 1977 (hon var 11 år då) på originalvinyl, den har jag betalat 2500 kronor för!
Oj tänk att hon spelade in en skiva när hon var 11 år! Vilket Wonderchild!
-

acko - Alltid online

12 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling