sälja min emmaljunga.
5 inlägg • Sida 1 av 1
sälja min emmaljunga.
Jag tänkte höra lite med er va ni tror att jag kan få för min vagn. Jag köpte en ny emmaljunga edge med classic chassi. det är alltså en 09 jag köpte den innan charlie kom. den kommer då vara använd till ett barn fram tills han e typ 10 månader till 1 år någonting. jag tänkte sälja den komplett med tillhörande skötväska samt parasoll ny priset totalt va 9800. så vad tror ni om ja ska lägga ut den på blocket vad skall ja ha för pris? 
- hellokitty
- Alltid online

Re: sälja min emmaljunga.
Var kostar en respektive helt ny? Det är bara räkna på vad man själv hade kunna betala för en begagnad vagn...bra att det är en 09 i alla fall, det ökar ju chansen att få bra pengar
- sprallos
Vilken färg? Med ligg och sittdel? Kanske 4500-5500...
Har sålt min Emmaljunga Citycross från 2008 för 3000 kr nu, då utan liggdel...
Har sålt min Emmaljunga Citycross från 2008 för 3000 kr nu, då utan liggdel...
- emmaoskrutten
- Alltid online

den e färgen limecheck med liggdel. jag hade tänkt 5500:- för dene ju anvönd så lite och den är vä ldigt fint skick och nypriset att köpa en lika dan med tillbehören kostar ju ändp 9500 så då spar man ju 4000 då känns rätt lagom tycker jag.
- hellokitty
- Alltid online

Bara lägga ut på blocket och testa, vill ingen ha den för det priset så kan man ju alltid sänka! Jämför vad andra tar för sina där också, det brukar ge lite vägledning.
-

Tossy - Alltid online

5 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar