Banner Forum Image

Så var det med den saken

Re: Så var det med den saken

Inläggav gangsterflickan » tor jul 23, 2009 15:40

vad jobbigt för dig och er.
men hur kommer de sig att ni ska sluta när han ä i den åldern? är de för fk?
om nu ni inte får en skrutt innan dess så kanske du har mer ork för en framtida småbarns period när han börjar närma sig 3 år...
mycket kan hända och jag hoppas de löser sig för bästa sätter för eran del

Styrke kramar
ps, gnälla får man alltid - vi är ju här för att stötta varrandra
Användarvisningsbild
gangsterflickan
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » tor jul 23, 2009 15:54

ojdå...vad trist! Hoppas du kommer igång och blöder snabbt så det fortfarande finns tid kvar att få igång bebisfabriken. Fast försök se det positivt ändå...Idag kanske allt känns nattsvart, men se det som att det är ett "tecken" på nåt, det är kanske inte meningen nu. Du och N skulle också behöva tid att i lugn och ro bygga upp ert förhållande igen utan nattvak och mini-bebis.
Nu är det ju så att ni säkert hade fixat det ändå...OM du faktiskt blir gravid...men se det inte som det ENDA alternativet.
Ni är ju unga båda två och kanske är det så att det där drömjobbet står runt hörnet. Du kanske ska fokusera på det ett tag innan barn n:r 2 (och 3?)...:-)
sprallos

Inläggav Redhotwera » tor jul 23, 2009 16:03

Så tråkigt...och jobbigt för er!
Använd Ä.L-stickor nästa månad så ni i alla fall kan pricka in en ev. ägglossning.
Det är ju inte säkert att det blir så som du skriver. Ni kanske börjar innan ett år gått (eftersom du då har hittat ett jättebra jobb och får bra betalt :D ) När ni väl försöker kan det ske på en gång!
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Redhotwera
Alltid online
Alltid online

Inläggav Mickis » tor jul 23, 2009 16:11

Så tråkigt!
Mitt bästa råd till dig är att inte planera så mycket. Slappna av lite och låt det komma när det kommer. Det är ju faktiskt inte så lätt att se in i framtiden, vem vet vad du vill göra om ett, två eller 10 år?
Du är ju också så ung att du har många år framför dig innan du måste bestämma om du ska ha fler barn.

Så lev här och nu! Lycka till och kram!
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
Mickis
Alltid online
Alltid online

Inläggav Isan » tor jul 23, 2009 21:53

Det kommer ordna sig för dig men jag vet ju att det är tufft att inte "kunna" bli gravid när man vill så gärna !!!
Vi har 3 år mellan våra barn å jag tycker nog att det e rätt skönt ... Liam är stor nog att "hjälpa" till mera och klarar sig själv lite mera . Viist ville vi oxå ha tätt mellan våra barn men nu ville inte min kropp så (några missfall däremellan) nu blev det längre emellan men jag är så glad att vi fick tillfälle att få en liten till även om så inte som vi planerat.
Hoppas att du läker bra nu å att ni kan få en stabilare ekonomi så att ni kan ge er på bebbeverkstaden igen !
Isan
Alltid online
Alltid online

Inläggav Isan » tor jul 23, 2009 21:54

Oooopss!! 4 år ska det ju stå !!!
Isan
Alltid online
Alltid online

Inläggav ullis78 » tor jul 23, 2009 22:09

Usch det låter inget vidare alls! Blir det operation för att ta bort den där jobbiga cystan nu då??
Förstår att det känns skitjobbigt när du så gärna vill bli gravid, speciellt när man har press på sig! Det kan nog vara ganska skönt att ha ett antal år mellan barnen. Då har ju Teddan blivit större och är mera självgående om man säger så. Vem vet ni kanske nöjer er med "bara" honom eller så kan du lika gärna ändra dig längre fram o skaffa både ett eller två eller tre syskon till honom :D Mycket kan hända och ändras. Du är ju som sagt ung och har många år på dig :wink:
Bild

BildBild
Användarvisningsbild
ullis78
Alltid online
Alltid online

Återgå till Bli gravid