Banner Forum Image

Så sen! OBS långt!

Diskutera vanliga barnsjukdomar och barns utveckling

Re: Så sen! OBS långt!

Inläggav milla » tor dec 17, 2009 12:32

Kul :) Vad duktig han är :)
[url=http://lilypie.com]Bild[/url
Bild
milla
Alltid online
Alltid online

Inläggav ToToRo » tor dec 17, 2009 12:57

ush, det e därför jag ogillar BVC. Det låter som en normal pojk. vissa barn är större än andra, vissa utvecklas tidigare o de flesta ingår i det som ändå klassas normalt. Liam var ganska seg o jag trodde aldrig hans skulle börja gå. Min man gick när han var 10 månader. Liam när han var runt 14. Ja kan bara säga njut av att han inte är mer rörlig än utan det kommer. Jag tyckte det va ganska skönt att han inte var "ute o vandrade" innan han var mogen för det. Sen är liam rätt försiktig av sig vilket gjorde att han ville inte gå i början utan stöd, men ibland fattade han inte att stödet som han trodde innebar var en kloss som han höll i knappast var ett stöd.

Det kommer. Var lugn och bry dig inte om BVC, kollerna blir mindre och du kommer märka att du kommer oroa dig mindre och han kommer att få utvecklas i sin takt.
Användarvisningsbild
ToToRo
Alltid online
Alltid online

Inläggav Maiyah » tor dec 17, 2009 14:20

Kan inte annat än hålla med föregående talare, njut, når det väl börjar så går det inte att stoppa :-) Då är det slut på lugnet..min stora kille var väldigt tidigt, trodde min lilla skulle ta det lite mer lugnt men det verkar inte så.

Och var glad att han övade ålning innan krypningen ordentligt, det är bara bra för utvecklingen!
BildBild

BildBild
Maiyah
Alltid online
Alltid online

Inläggav hellokitty » tor dec 17, 2009 18:27

oj då kommer väl charlie inte kunna varken krypa eller gå fören han e fem år då? :D han väger redan 10 kg o han e bara 5 månader? :P
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Inläggav Shelly » sön dec 20, 2009 14:19

Hehe oj det var en stor kille det! :D Härligt!
BildBild

BildBildBildBild Bild
Användarvisningsbild
Shelly
Alltid online
Alltid online

Föregående

Återgå till Barns hälsa & utveckling