Banner Forum Image

SÅ ENSAM

SÅ ENSAM

Inläggav Zussa » lör mar 21, 2009 01:12

man kan vara gift men ändå ensamstående. man kan vara gift med en som ta ansvar när det passar.
Samt manm
man kan vara totalt ensam om allt.
Mina barns far är en BRA far när det passar han.
Men tyvärr så är vi osv bara prio 583w495734 på hans skala, det är det så det känns.
i går så skadade jag foten när jag sku7lle hämta barnen slutade med 10 tim på aKUTEN O JAG HOPAR PÅ KRYCKOR. Jag har inte råd fan inte råd jag tro fan jag gör mina barn en tjänst med att dö och ge de deras försökringar. Jag orkar faktiskt inte mer önskade att man kunde skriva mer öppet utan o få skit osv om man anmälde, men en annan tråd ska det bli...-.
Användarvisningsbild
Zussa
Alltid online
Alltid online

Re: SÅ ENSAM

Inläggav p_holm » lör mar 21, 2009 09:28

Usch stackars dig :( men ingenting blir bättre av att du dör. Du måste fösöka orka om inte för dig så iaf för dina barn.
Har du pratat med honom om hur du känner?
Jag tror inte det finns nån här inne som skulle hoppa på dina inlägg.
p_holm

Inläggav Lejonella » lör mar 21, 2009 10:56

Har du någon som du kan prata med?? Du kanske skulle ta kontakt med BVC och be att få bli remitterad till psykolog/kurator?? De där tankarna som du har är destruktiva och varnings-signaler att ta på allra största allvar. Skriv gärna igen och berätta hur det går, kram och lycka till!!!
Bild

Bild

Bild
Lejonella
Alltid online
Alltid online

Inläggav utan_namn » lör mar 21, 2009 14:04

prata med din man! Alla behöver känna att de är högt prioriterade av den man älskar!!
kanske kan ni prova familjeterapi? ibland hjälper det otroligt mycket, man lär sig se saker ur den andras perspektiv. här i mölndal kan man få det genom kommunen, vet inte hur det är i gbg.

vet hur det är att hamna i en destruktiv spiral av tankar. det går att komma ur, men ibland behöver man lite hjälp med det! kolla upp kurator på din vårdcentral eller genom kommunen!

lycka till!
[url=http://lilypie.com]Bild[img]http://lb2f.lilypie.com/7x
Användarvisningsbild
utan_namn
Alltid online
Alltid online

Inläggav Loam » mån jun 01, 2009 14:42

Hur är det med dig? Känns det bättre?
Bild

Bild
Loam