Rutschkana.!?!
11 inlägg • Sida 1 av 1
Rutschkana.!?!
Vart köper jag en rutschkana, typ en sådan i plast, mindre modell för ett litet barn.? Tänkt till trädgården. Miio ska få den i 1års present men jag har lixom ingen hittat.? Såå har du några tips eller sett ngn såå får du gärna dela med dig.. Tack.
-

karisma__ - Alltid online

Re: Rutschkana.!?!
Jag såg att de hade ett par olika varianter på BR leksaker.
Har även sett någon på ÖB.
Vi ska också köpa en rutschkana till Linnéa i 1- årspresent. Det är ju så roligt nu när sommaren kommer och de får utlopp för all sprall-i-benen-energi.
Har även sett någon på ÖB.
Vi ska också köpa en rutschkana till Linnéa i 1- årspresent. Det är ju så roligt nu när sommaren kommer och de får utlopp för all sprall-i-benen-energi.
- _sofie
- Alltid online

Jaa eller hur. På vår öppna förskola såå har de en rutschkana som Miio älskar och nu är det juh som sagt sommar, och ingen öppen förskola, såå då tänkte vi skaffa en hem. jag har i ärlighetens namn inte kollat saåå jätte noga, men får väl ge mig ut någon dag och kika.
ÖB och BR får jag kolla in då.
Du vet ej vad dom ligger på i pris.?
Ser att din lilla tös och min grabb är lika gammla. National-dags-barn.? ;D
ÖB och BR får jag kolla in då.
Ser att din lilla tös och min grabb är lika gammla. National-dags-barn.? ;D
-

Haha, ja, hon är nationaldagsbarn! Miio också? I ärlighetens namn så tror jag faktiskt att du och jag låg inne på bb samtidigt
På BR kostade en vanlig rutschkana i plast 349 kr. På ÖB minns jag inte riktigt.
Vad har ni önskat mer till honom? Jag tycker att det är svårt. Jag vill liksom inte att hon ska ha allt innan hon ens har hunnit önska sig..
På BR kostade en vanlig rutschkana i plast 349 kr. På ÖB minns jag inte riktigt.
Vad har ni önskat mer till honom? Jag tycker att det är svårt. Jag vill liksom inte att hon ska ha allt innan hon ens har hunnit önska sig..
- _sofie
- Alltid online

Toys "R"us
Har ett stort utbud av kanor...
Massa olika modeller.... vet inte, men de borde ju finnas på deras hemsida....
Lycka till i ditt sökande...
Har ett stort utbud av kanor...
Massa olika modeller.... vet inte, men de borde ju finnas på deras hemsida....
Lycka till i ditt sökande...
-

30-åringen - Alltid online

*L* vilken härlig present . När Y fyllde 1 år fick han en sandlåda av mostrar och en gungställning av mormor och morfar och han fullkomligt älskar dem och jag har planer för en rutchkana och klätterställning i framtiden . Blir ju värsta lekparken här hemma *L*
-

zettan - Alltid online

Plantagen har en som är 72 cm
Coop Forum har en som är 102 cm
Barnens hus har en som är 112 cm
Ligger mellan 300 och 500 :-
Coop Forum har en som är 102 cm
Barnens hus har en som är 112 cm
Ligger mellan 300 och 500 :-
-

lizzzie - Alltid online

Jaa, zettan, det är samma hemma. Min sambo byggde en sanglåda till Miio och gungställning köpte vi i våras. Underbart och Miio älskar att gunga. ;D
Han ska få en pool nu oxå som jag och han kan sitta i arma sommar dagar.. Han älskar att vara i vattnet och jag vet ej om man kanske kommer att orka åka ner till stranden såå mkt när man är höög gravid, då är det smidigt att ha en liten pool hemma tyckte vi.
Jasså _sofie, nu blir jag nyfiken. NÄL.? haha, ja isf mååste vi juh legat där samtidigt eftersom vi har fått barn på samma dag.
Miio ska få lite olika saker i 1års present. Liten uppblåsbar-pool, rutch-kana av farfar, CD-spelare och några barn-skivor av mormor och morfar. En isa tavla av min farmor och farfar. Älska dom. Sedan vet jag ej vad det blir..
(Skulle fått en hjälm men den fick han för 1 månad sedan istället av ormor och morfar som även köpte en cykel-stol såå han kan åka med dem på cykeklturer, vi har juh en cykel kärra vi..)
Jag tycker det där med 1års presenter är svårt för det känns som att Miio redan har ALLT. Man köper juh på sig saker efter hand, jag skulle kunna tänkt mig att köpa lite inredning till barnrummet men det är juh redan fullt. haha. Såå vi får väl se. Blir juh säkert mkt pengar å sådant, massa leksaker och bilar.
Tack alla för tipsen, nu ska jag ut på rutch-kane jakt.
Han ska få en pool nu oxå som jag och han kan sitta i arma sommar dagar.. Han älskar att vara i vattnet och jag vet ej om man kanske kommer att orka åka ner till stranden såå mkt när man är höög gravid, då är det smidigt att ha en liten pool hemma tyckte vi.
Jasså _sofie, nu blir jag nyfiken. NÄL.? haha, ja isf mååste vi juh legat där samtidigt eftersom vi har fått barn på samma dag.
Miio ska få lite olika saker i 1års present. Liten uppblåsbar-pool, rutch-kana av farfar, CD-spelare och några barn-skivor av mormor och morfar. En isa tavla av min farmor och farfar. Älska dom. Sedan vet jag ej vad det blir..
(Skulle fått en hjälm men den fick han för 1 månad sedan istället av ormor och morfar som även köpte en cykel-stol såå han kan åka med dem på cykeklturer, vi har juh en cykel kärra vi..)
Jag tycker det där med 1års presenter är svårt för det känns som att Miio redan har ALLT. Man köper juh på sig saker efter hand, jag skulle kunna tänkt mig att köpa lite inredning till barnrummet men det är juh redan fullt. haha. Såå vi får väl se. Blir juh säkert mkt pengar å sådant, massa leksaker och bilar.
Tack alla för tipsen, nu ska jag ut på rutch-kane jakt.
-

Ja, plaskpool tänkte vi också köpa. Men som du säger, de har ju allt! Jag vill ändå att Linnéa ska lära sig att önska och längta efter saker..
Ja, vi låg på NÄL. Jag kommer inte ihåg hur men jag fattade att vi låg där samtidigt efter något inlägg som du skrivit
Hoppas att du hittar någon rutschkana!
Ja, vi låg på NÄL. Jag kommer inte ihåg hur men jag fattade att vi låg där samtidigt efter något inlägg som du skrivit
Hoppas att du hittar någon rutschkana!
- _sofie
- Alltid online

Jaa visst vill man inte skämma bort dem, men det är såå svårt för alla vill juh köpa saker och presenter till dem.! Hihi. Jag har ännu inte fått tummen ur och åka och leva kana, det blir väl i sista stund som vanligt.! Haha. Sådan är jag. Men jag har faktiskt kollat öb och där fanns det ingen kana. Hmm. Kolla övriga affärerna såå fort jag kan..
-

Vi köpte vår rutschkana på Jem & Fix i samband med att vi köpte en färdig gungställning och klättertorn. Sedan byggde vi ihop en rolig liten lekplats för barnen.
- johansvensson
- Nykomling

11 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas