Ronja har fått en ny lek-kompis
9 inlägg • Sida 1 av 1
Ronja har fått en ny lek-kompis
Bästa barnvakten
Ronja har fullt upp med att jaga lille Lukas- så nu vet jag hela tiden vart jag har henne 
-

ashe2 - Alltid online

mmm,,,,,så söt. Men är hon försiktig Ronja med kissen?
Zelda blev ju huggen av den ena av våra katter häromkvällen,,,så jag fick ju ge mig upp till akuten och hon fick penicillin. Läkaren sa att katter var ett av dom mest bakterierika djur som finns,,,,vill bara säga det så det inte händer lilla Ronja samma sak.
Zelda blev ju huggen av den ena av våra katter häromkvällen,,,så jag fick ju ge mig upp till akuten och hon fick penicillin. Läkaren sa att katter var ett av dom mest bakterierika djur som finns,,,,vill bara säga det så det inte händer lilla Ronja samma sak.
-

Helen - Alltid online

Hon är försiktig, kastar bollar och leker och är jätteduktig på att klappa fint
Hon är ganska van vid katter eftersom alla mor- och farföräldrar har ett gäng var
Hennes farmor och farfar har 8 stycken

-

ashe2 - Alltid online

Vad var det som hände då?Helen skrev:mmm,,,,,så söt. Men är hon försiktig Ronja med kissen?
-

ashe2 - Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas