rolig bajs historia
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
rolig bajs historia
kanske inget som roar er men jag har skrattat hela dagen åt detta
idag så hörde jag bella ropa från toa och jag gick dit för att se vad de var hon ville, när jag kom närmare hörde jag att hon sa något om världsrekord
va har fröken bus gjort nu.
när jag kom till dörröppningen ropar hon: jag har bajsat världsrekord, kolla mamma så stor den är.
ha ha har du bajat en stor bajs? va bra sa jag
ja, den är så här stor (bella sträcker ut armarna så mycke hon kan för att visa hur stor den är)
hon hade aldrig bajsat en sån här stor förut sa hon.
va bra sa jag igen. nu torkar du dig och spolar
va, jag kan inte spola ner den, jag måste visa pappa.
haha, nä de går inte bella svara jag, vi måste spola så de inte luktar bajs i hela huset.
jaha, men hämta kameran då så kan du ta kort och visa pappa:lol: sa hon
vi nöjde os tillslut med att bara ringa daniel för att berätta hur "duktig" bella var
idag så hörde jag bella ropa från toa och jag gick dit för att se vad de var hon ville, när jag kom närmare hörde jag att hon sa något om världsrekord
när jag kom till dörröppningen ropar hon: jag har bajsat världsrekord, kolla mamma så stor den är.
ha ha har du bajat en stor bajs? va bra sa jag
ja, den är så här stor (bella sträcker ut armarna så mycke hon kan för att visa hur stor den är)
hon hade aldrig bajsat en sån här stor förut sa hon.
va bra sa jag igen. nu torkar du dig och spolar
haha, nä de går inte bella svara jag, vi måste spola så de inte luktar bajs i hela huset.
jaha, men hämta kameran då så kan du ta kort och visa pappa:lol: sa hon
vi nöjde os tillslut med att bara ringa daniel för att berätta hur "duktig" bella var
- emilie kinhult
- Alltid online

Re: rolig bajs historia
Hihihi! 
- Cecilia*
- Alltid online

*skratt* barn e ju för härliga
-

zettan - Alltid online

Strumpan: de var nära jag tog kort men nä, de fick vara en rolig histora utan bildbevis.
Redhotwera. jag tror inte han hade blivit så överraskad, han var mer förvånad att jag inte tog kort.
jag hade ett gott skratt åt de. hon pratar fortfarande om sitt världsrekord. när barn kommer upp i 3-4 år kommer de mycke roligt ur deras munnar.
Redhotwera. jag tror inte han hade blivit så överraskad, han var mer förvånad att jag inte tog kort.
jag hade ett gott skratt åt de. hon pratar fortfarande om sitt världsrekord. när barn kommer upp i 3-4 år kommer de mycke roligt ur deras munnar.
- emilie kinhult
- Alltid online

haha, va kul! 
- Ki27
- Alltid online

Nej va klockrent 
- trudy
- Alltid online

17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2