Resesäng
7 inlägg • Sida 1 av 1
Resesäng
Hej!
Är det någon som har tips på en bra, prisvärd resesäng? Det är viktigt att den är säker och hyfsad enkel att fälla ihop.
Kollade på Babyproffsens BabySleep Dream. Någon som har erfarenhet av den som ni kan dela med er av till mig?
//Sofie
Är det någon som har tips på en bra, prisvärd resesäng? Det är viktigt att den är säker och hyfsad enkel att fälla ihop.
Kollade på Babyproffsens BabySleep Dream. Någon som har erfarenhet av den som ni kan dela med er av till mig?
//Sofie
- Tekla81
- Nykomling

Re: Resesäng
Jag har en från babyproffsen, men jag vet inte vad den heter så det kan vara den. Den är bra, men man behöver öva sig lite på att fälla ihop den, men när man fått kläm på det är det enkelt. Jag tycker dock att den är lite hård i madrassen, men jag har inte jämfört med någon annan. Vi brukar därför lägga en handuk eller filt i botten, så det ska bli lite mjukare.
-

vildasol - Alltid online

Vi har också babyproffsens resesäng. Vi är störtnöjda med den, däremot köpte vi till en extra madrass eftersom botten på sängen är alldeles för hård.
-

magda - Alltid online

Jag har oxå en från babyproffsen vet inte alls va en heter men jag e super nöjd med den och jätte lätt att fälla ihop... Men som alla andra skrivit får man ju ha en annan madrass i för den som är e ju skit hård,fast i grund o botten tror jag bara det är en brädliknande för o inte känna stommen undertill...
-

flickan - Alltid online

Just det, det är en botten som man lägger i. När vi köpte sängen rekommenderade dom att man köpte till en extra madrass. Och det ångrar jag verkligen inte. 
-

magda - Alltid online

Kanon! Tack alla för era svar! On my way to Babyproffsen nu... 
- Tekla81
- Nykomling

Vi har också en resesäng från babyproffsen och funderar på att köpa en madrass till. Ni som har köpt extra madrass: vad är för madrass ni köpte? Det måste ju vara något som är smidig att ta med sig... och det måste ju passa bra i sängen också? Köpte ni den på babyproffsen också

- mingan
- Har vimedbarn.se som startsida

7 inlägg • Sida 1 av 1